Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - هفت فرنگی کار خوزستانی با تشخیص سرمربی تیم ملی انتخاب و در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به روی تشک می روند.

به گزارش ایرنا فهرست کشتی گیران فرنگی کار انتخاب شده برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی شورای فنی تیم های ملی کشتی ایران اعلام شد که در این بین نام هفت ورزشکار عنوان دار خوزستان به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی دارنده نشان نقره رقابت های جهانی جام تختی تیم ایران را در این مسابقات همراهی می کند. در وزن 63 کیلوگرم کرامت عبدولی قهرمان جوانان جهان در سال 2017 و مصطفی کایدخورده نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2017 برای ایران به میدان می روند.
در وزن 67 کیلوگرم، محمد الیاسی دارنده نشان برنز جام تختی و نفر پنجم مسابقات جهانی 2017 و حسین اسدی دیگر ورزشکار خوزستان با حریفان خود به رقابت می پردازند.
در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی دارنده چندین نشان جهانی، آسیایی و المپیک و در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده دارنده نشان طلا مسابقات آسیایی 2017 برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدند.
لقمان رضایی نیز به عنوان مربی از خوزستان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.
رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا هشتم و نهم اسفند امسال در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد و تیم کشورمان از روز 11 تا 22 بهمن به اردوی آماده سازی می رود.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۹۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا