Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدجلال سبزی مسئول ارتباطات مدیریت حمل‌ونقل استان البرز گفت: کلان‌شهر کرج، دارای معابری با عرض کم بوده و زیرساخت‌های شهر به‌خصوص درزمینهٔ شهرسازی دچار ضعف هستند.

 

وی اظهار کرد: از عصر روز شنبه با شدت گرفتن بارش برف در استان البرز، تمام عوامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج و عوامل نظارتی و گشت‌ها در حالت آماده‌باش به سر بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز توضیح داد: بارش برف در سطح استان البرز موجب کم‌تر شدن عرض خیابان‌ها و در پی آن، ایجاد ترافیک و کاهش سرعت اتوبوس‌ها شده است که این موضوع بر کیفیت سرویس‌دهی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز نیز تأثیر بسزایی دارد.

سبزی بیان کرد: در ساعات ابتدایی بارندگی، وضعیت به‌گونه‌ای بود که تاکسی‌ها نیز مانند خودروهای شخصی در برف گرفتار می‌شدند و قادر به فعالیت نبودند اما بااین‌حال تا حد امکان به جابجایی مسافرین در سطح شهر پرداختند.

وی عنوان کرد: طی دو روز گذشته، بسیاری از تاکسی‌ها به دلایل گوناگون جهت جابجایی مسافرین در سطح شهر حضور نداشتند و تعداد تاکسی‌های حاضر در شهر کاهش یافت.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز تصریح کرد: همچنین به‌منظور هماهنگی جهت حضور تاکسی‌ها در سطح شهر کرج، پیامک‌هایی برای رانندگان و نمایندگان خطوط ارسال شد.

سبزی خاطرنشان کرد: سازمان حمل‌ونقل استان البرز توانایی اجبار حضور اتوبوس‌های در تملک سازمان در سطح شهر را دارد اما به دلیل اینکه مالک تاکسی شخص دیگری است، سازمان تنها وظیفه صدور کارنامه و نظارت بر عملکرد آن‌ها را دارد.

وی افزود: امکان حضور اتوبوس‌های ملکی که در تملک سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز هستند در هر ساعت و تحت هر شرایطی در سطح شهر امکان‌پذیر است.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز مطرح کرد: یکشنبه و دوشنبه، اتوبوس‌های سازمان حمل‌ونقل استان البرز مانند دیگر روزها، از ساعت پنج صبح فعالیت خود را جهت جابجایی مسافرین آغاز کردند.

سبزی تصریح کرد: همچنین فراخوانی اتوبوس‌های بخش خصوصی جهت اعزام به نقاط دارای جمعیت بیش‌تر و جابجایی مسافران آن مناطق نیز صورت گرفت.

وی در رابطه با خدمت‌رسانی اتوبوس‌ها در سطح شهر اظهار کرد: مسافرین بسیاری از تاکسی‌ها و ون‌های گرفتار در برف و خیابان، با استفاده از اتوبوس‌های سطح شهر ساماندهی شدند و به مقصد رسیدند.

مسئول ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز گفت: در چند نقطه از سطح شهر کرج، به دلیل گرفتار شدن اتوبوس‌ها در ترافیک، شهروندان و مسافرین از تأخیر اتوبوس یا عدم حضور آن در ایستگاه گلایه داشتند که رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر استان البرز مراتب عذرخواهی را از شهروندان عزیز به‌جا آورد.

سبزی در پایان بیان کرد: امروز در پی توقف مترو و سرگردانی بسیاری از مسافرین در پایانه پل فردیس، با سرعت اعزام چند دستگاه اتوبوس از سوی سازمان حمل‌ونقل استان البرز جهت سرویس‌دهی به شهروندان و جابجایی آنان انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست برای اولین بار در لیگ برتر شغل «مشاور داوری» را معرفی کرده بود. 

طرفداری | پس از 77 روز، مارک کلاتنبرگ از شغل مشاور داوری باشگاه لیگ برتری کناره‌گیری کرد. 

به گزارش اتلتیک؛ نونو اسپریتو سانتو، سرمربی ناتینگهام فارست در زمان استخدام کلاتنبرگ ابراز امیدواری کرده بود که این انتصاب به او کمک کند تا بفهمد چرا تیمش در فصل جاری چندین بار با اشتباهات داوری مجازات شده است. پس از این که فارست به طور علنی در مورد بی‌طرفی استوارت اتول، کمک داور ویدیویی بازی با اورتون در تاریخ ۲۱ آوریل ابراز تردید کرد و حتی به فکر شکایت از مسئولان داوری لیگ برتر افتاد، فشارها برای استعفای کلاتنبرگ افزایش یافت. کمیته داوران لیگ برتر طی چند نوبت به دلیل اشتباهات داوری علیه ناتینگهام فارست از این باشگاه عذرخواهی کرده است. 

هاواب وب در ماه اوت به دلیل اخراج و پنالتی اشتباه مقابل منچستریونایتد از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرد. او سپس به دلیل اشتباه داوری در شکست مقابل بورنموث با باشگاهی شاکی تماس گرفت. وب روزهای گذشته تایید کرده بود که اعتراض ناتینگهام فارست به اشتباه داوری در دیدار با اورتون صحیح است. با این حال، با تمامی این حواشی، مارک کلاتنبرگ تصمیم گرفت پس از 77 روز شغلش جدیدش را کنار بگذارد. 

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری