Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، رضا خواجه ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزود: بیش از 3 هزار و 696 متقاضی در شهرهای مناطق زلزله زده تمایلی به تحویل کانکس نداشتند لذا 5 میلیون تومان وجه نقد به صورت بلاعوض به آنان پرداخت شده است.
وی همچنین گفت که تاکنون بیش از 18 هزار و 364 متقاضی درخواست اسکان موقت در این مناطق تعیین تکلیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوجه ای اظهار داشت: برخی از متقاضیان دریافت وجه نقد کانکس ( 5 میلیون تومان ) هم اکنون در منطقه در چادر زندگی می کنند تا با استفاده از تسهیلات بانکی، کمک های بلاعوض دولت و وجه کانکس واحدهای مسکونی خود را احداث کنند.
بنا به این گزارش، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری استان کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور احساس شد.
محل وقوع این زمین لرزه حوالی «ازگله» اعلام شد که در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از 600 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک بیش از 12 هزار نفر بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۰۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حق پرست افزود : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، این وضعیت به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.
بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روز‌های پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.
طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی باد‌های جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی‌باشد.
در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق در استان خواهیم بود. همچنین؛ دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن