Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز سه شنبه جمعی از کارگران شهرداری بروجرد با پهن کردن سفره خالی در مقابل شهرداری بروجرد اعتراض خود را نسبت به 8 ماه حقوق معوقه اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد کارگران شهرداری بروجرد چهار روز است که به دنبال 8 ماه حقوق معوقه در مقابل شهرداری بروجرد تجمع و اعتراض خود را اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قصه حقوق های معوقه این کارگران همچنان ادامه دارد و این کارگران تا کنون وعده های زیادی را شنیده اند اما در این سرمای هوا چهار روز است که از صبح تا ظهر در مقابل شهرداری بروجرد تجمع می کنند تا شاید فریادرسی به داد آنها برسد.

 

تعدادی از کارگران شهرداری با مشکلات زیادی همراه هستند و تنها درخواستشان پرداخت حقوق های معوقه است و مدتهاست شرمنده خانواده شده اند.

 

یکی از کارگران شهرداری بروجرد که نخواست نامی از او برده شود در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: تنها راه درآمد خانواده ما کار در شهرداری است اما 8 ماه حقوق معوقه سبب شده تا از دوست و فامیل پول قرض کنیم تا بتوانیم زندگی خود را اداره کنیم.

 

وی اضافه کرد: سه فرزند دارم و حالا که کمتر از 50 روز تا عید نوروز باقی مانده بهتر است شهرداری فکری برای معوقات کند تا ما باز هم شرمنده خانواده نشویم.

 

این کارگر شهرداری تصریح کرد: مسئولان مربوطه بهتر است برای این معوقات برنامه ریزی کنند و به داد ما کارگران برسند.

یکی دیگر از کارگران شهرداری گفت: کاش مسئولین خود را جای ما بگذارند تا بدانند 8 ماه حقوق معوقه چه مشکلاتی را به دنبال دارد،آنقدر از مغازه محل و افراد فامیل قرض کرده ایم که هر وقت آنها را می بینیم شرمنده می شویم.

 

وی اضافه کرد: زحمت زیادی بر دوش کارگران زحمت کش شهرداری وجود دارد که انتظار داریم مسئولین مربوطه برای این مشکل فکری کنند.

 

به گفته وی در این سرمای هوا چهار روز است که در مقابل شهرداری تجمع می کنیم و چند بار هم وارد صحن شورا شده ایم و درخواست کرده ایم که به مشکل ما رسیدگی کنند.

 

"علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد افزود: پیگیری لازم برای پرداخت معوقات کارگران در حال انجام است که در تلاش هستیم تا مجوز تخفیف گرفته شود و حداقل با این تخفیفات می توان بخشی از این معوقات کارگران را پرداخت کرد.

 

وی اضافه کرد: در شهرداری اموال غیر ضروری وجود دارد که با فروش آنها می توان بخشی دیگر از مشکلات را حل کرد البته با روی کار آمدن شهردار جدید انتظار می رود که این گره از مشکلات کارگران باز شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز