Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، سرپرست اداره کل بیمه سلامت خوزستان گفت: دولت به تازگی برای پرداخت مطالبات معوقه موسسه های طرف قرارداد سازمان بیمه ایران 20هزار میلیارد ریال تخصیص داده که سهم خوزستان یک هزار و 500میلیارد ریال است.
سیدجمال امام زاده افزود: بخش مهمی از این تخصیصی برای پرداخت مطالبات داروخانه ها و آزمایشگاه ها ، بیمارستان های دولتی ، درمانگاه ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مطالبات داروخانه ها تا مهر امسال تسویه شده است تصریح کرد: مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، دزفول، آبادان، بهبهان و شوشتر نیز تا اواسط تیر امسال تسویه شده است.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به اینکه یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت زیرپوشش بیمه سلامت خوزستان هستند گفت: بیش از 95درصد هزینه های بیمه سلامت برعهده دولت و تنها پنج درصد هزینه ها از حق سرانه بیمه کارکنان و دستگاه های اجرایی تامین می شود به همین علت ادامه طرح تحول نظام سلامت به تخصیص اعتبار دولتی بستگی دارد.
امام زاده ادامه داد: در اجرای طرح بیمه همگانی در اردیبهشت 1393، که شامل همه افراد فاقد دفترچه های درمانی بودند 510 هزار نفر در خوزستان زیرپوشش این طرح قرار گرفتند.
وی با اشاره به مشکلات اعتباری سازمان بیمه سلامت، ادامه داد: اگر نتوانیم این مسائل را در سال آینده حل کنیم ناگزیر باید بسته خدمت را محدود کرده و خدمت جدید اضافه نکنیم که در این صورت ، فشار به قشرهای آسیب پذیر بیشتر خواهد شد و در نهایت مردم برای امور درمانی باید از جیب خود بیشتر هزینه کنند.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت خوزستان پیشنهاد کرد تا برای افزایش سقف درآمد سازمان بیمه سلامت ، حق پرداخت سرانه بیمه از هفت درصد به 9درصد افزایش یابد، نظام ارجاع کامل شود و عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به صورت ثابت برای پیشبرد این طرح تخصیص یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال