Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تارنماي خبري «صداي آنلاين» نوشت: جاستين ترودو نخست وزير کانادا به مناسبت سالگرد حادثه تيراندازي در شهر کبک در بيانيه اي اعلام کرد که دولت فدرال کانادا به مبارزه با اسلام هراسي ادامه مي دهد.
اين تارنماي کانادايي گزارش داد: ترودو دراين بيانيه اعلام کردکه "من به مناسبت سالگرد اين حادثه به کانادايي هاي سراسر کشور مي پيوندم تا به آنهايي که جانشان را از دست دادند افتخار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
وي افزود: "ما ذهن مان پيش قربانيان، عزيزانشان و تمام کساني که با دردهاي آن سانحه زندگي مي کنند، است. ما همچنين به نيروهاي امدادي که شجاعت و حرفه آن ها زندگي هايي را نجات داد، افتخار مي کنيم."
"اين يک حمله تروريستي عليه تمام مردم کانادا بود که قصد آن آزمايش اراده ما و تضعيف ارزش هاي ما بود. در زمان شکل گيري اين حادثه يک جنبش همبستگي در سراسر کشور شکل گرفت که اتحاد مردم کانادا اين حمله تروريستي را محکوم کرد."
به گزارش ايرنا، او با اشاره به اينکه هدفش نسبت به سال گذشته تغيير نکرده، اعلام کرد: ما در کنار يکديگر قويتر هستيم. مهم نيست که کجا به دنيا آمديم يا مذهب مان چيست، ما عضو يکسان اين کشور هستيم. ما اجازه نمي دهيم يک اقدام غيرقابل تحمل ما را از هم جدا کند. دولت کانادا در اين همبستگي کنار جامعه مسلمان کانادا مي ايستد. ما در برابر اسلام هراسي و ديگر اشکال نفرت و تبعيض مقابله مي کنيم و از تنوع (نژاد و مذهب) که باعث قدرت کانادا مي شود، دفاع مي کنيم.
در پي حمله تروريستي تاريخ 29 ژانويه 2017 (10 بهمن 95) در سنت فوي از حومه هاي شهر کبک، 6 نفر کشته و 19 نفر ديگر مجروح شدند. در اين رابطه، دو فرد مهاجم دستگير شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک