Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@02:06:03 GMT

آیین نکوداشت «عبدخدایی» در فرهنگ‌سرای رسانه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۴۲۶۰

آیین نکوداشت «عبدخدایی» در فرهنگ‌سرای رسانه

به گزارش ایسکانیوز از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم نکوداشت « عبد خدایی» با حضور چهره‌های فرهنگی و سیاسی پنجشنبه ۱۹ بهمن در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.

محمدمهدی عبدخدایی متولد اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۵، مشهد از اعضای تشکیلات بنیادگرای شیعی فدائیان اسلام بوده و هم‌ اکنون دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع است. حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان آزاد است.

502

عبد خدایی فرهنگ‌سرای رسانه جمعیت فدائیان اسلام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود