Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که باید وضعیت کلی و کلان را ببینیم و مقایسه کنیم با وضعیت قبل از انقلاب که تغییرات را مشاهده کنیم البته بعضی مواقع مواردی اتفاق می افتد که به این مسائل کلی سایه می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این وضعیت کلی یک وظعیتی است که مورد دقت ودغدغه تمامی مردم است که به آن توجه دارند وآن ارزیابی که ما میخواهیم ارائه دهیم چه ارزیابی است.
حجت الاسلام پنجی تصریح کرد: مهم ترین محور های این ارزیابی اولینش امنیت است دومین آن استقلال و آزادی و عدالت و مردم سالاری شاخصه های این موضوعات است و در مرحله آخر پیشرفت ملی مورد ارزیابی است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مسائل ومحور هایی که ارزش تلقی میشوند امنیت واستقلال است همان طور که به آن نیاز داریم باید تقویت نیز بکنیم وی افزود: امنیت دارای ابعادی میباشد که مهم تر از امنیت، احساس امنیت است واین احساس را می توان در بین مردم دید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه آبیک بیان کرد: مهم ترین محور در بعد استقلال، استقلال سیاسی است که همان طور که نیاز به وجودش میباشد باید نیز تقویت شود و این متناظر به وزارت خارجه می باشد.
وی افزود: در بعضی از مقاطع، ما برخی سرمایه های مادی ومعنوی خود را از دست دادیم که در سلسله قاجار مانند قرارداد های ترکمن چای نمونه ای از این وابستگی است که البته در دوران پهلوی نیز تصمیماتی را بیگانگان برای ما می گرفتند و شاه و اطرافیانش اجرا می کردند همین امور استقلال سیاسی ما را نیز از بین می برد.
وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران این‌استقلال را به دست اوردیم والبته با استقلال سیاسی باید موعظه باشد که به معنی قطع ارتباط با دنیا و کشور های دیگر باشد بلکه به این معناست که تصمیمات کشور باید در داخل کشور گرفته شود.
حجت الاسلام پنجی بیان کرد: در حوزه مسائل دفاعی و توان دفاعی در بعد امنیت برجستگی زیادی داریم که با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست و اشرافیت اطلاعاتی و برآورد اطلاعاتی نیز در سایه این سامانه ها پیشرفت نموده وشکل دیگر آن امنیت داخلی است که به شکرانه حضور مدافعانه حرم میباشد وهمچنین اتخاذ سیاست هایی که در منطقه دارند نیز باعث این امنیت در داخل شده است.
وی در خاتمه افزود: مردم سالاری محور عظیم این انقلاب است و نباید کم گرفته شود و جا دارد که با کشور های دیگر و حتی قبل انقلاب مقایسه شود و امروز مردم به شکل مستقیم وغیر مستقیم در انتخاب کار گزاران کشور دخیل هستند که نشانه مردم سالاری واقعی این نظام است که مدیون امام راحل هستیم که مردم را باور داشت.
6001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران