Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان از عملیات مشترک حفاظت محیط زیست استان های گلستان و مازندران جهت مقابله با شکارغیرمجاز در حاشیه ساحلی خلیج گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکر این خبر افزود: در این عملیات مشترک 7تیم مجهز به تمامی امکانات محیط بانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی برنامه ریزی قبلی و جلسه تعاملی دو استان این کار جهت حفاظت بیشتر از خلیج انجام شد که در این عملیات نیروهایی از یگان استان،شهرستانهای بندرگز،بندرترکمن و گمیشان با همراهی دریابانی شهرستان حضور داشتند.

بیانی اذعان داشت:این عملیات با توجه به هجوم پرندگان مهاجر به مناطق ساحلی شمال ایران از ناحیه ساحلی شهرستان بندرگز تا بندرترکمن انجام شد.

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان خاطرنشان کرد: در این عملیات نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان گلستان حاشیه ساحلی و نیروهای مازندران نیز با قایق های تندرو خلیج گرگان را گشت زنی نمودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه از مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، امروز _شنبه، بیست‌وششم اسفند_ در جمع خبرنگاران، از مشاهده چهار قلاده خرس قهوه‌ای در حوالی منطقه حفاظت شده دنا در شهرستان دنا توسط دوستداران محیط زیست خبر داد و اظهار کرد: یکی از دوستداران طبیعت و حیات وحش و کوهنورد شامگاه پنجشنبه، بیست‌وچهارم اسفند موفق به مشاهده و فیلمبرداری از چهار قلاده خرس قهوه‌ای در مسیر جاده منطقه «اندرسا» در منطقه حفاظت شده دنا شد.

وی افزود: همراهمی همه آحاد مردم در امر حفاظت عرصه‌های طبیعی امری ضروری به نظر می‌رسد و در این راستا با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست و تلاش شبانه‌روزی همکاران شاهد گونه‌های مختلف حیات وحش در مناطق حفاظت شده استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خرس‌ها، پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارند و در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند، به همین خاطر خطرات متعددی آنها را تهدید می‌کند، بنابراین حفاظت از آنها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی کشور به شمار می‌رود.

کد خبر 736723

دیگر خبرها

  • آزاد سازی بخش دیگری از زمین ساحلی بابلسر
  • انتصاب ارشدِ محیط بانان مازندران
  • پایش مشترک کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست و امور منابع آب شهرستان ارومیه از رودخانه های منتهی به دریاچه ارومیه
  • آماده باش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش محیط زیست مازندران در تعطیلات نوروز
  • مراکز صنعتی و معدنی مازندران در نوروز پایش می شوند
  • هوای مشهد سالم است
  • مشاهده ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده دنا
  • تصاویر بی نظیر از ۴ قلاده خرس در منطقه دنا + فیلم
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران