Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هفته ۱۵ لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری ۶ دیدار برگزار می‌شود و تیم منتخب فارس از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۳ بهمن ماه در ورزشگاه شهید دستغیب با پارس جنوبی جم دیدار می‌کند.

تیم‌های منتخب فارس و پارس جنوبی جم تا پایان هفته ۱۴ با پنج برد، یک تساوی، هشت شکست و ۱۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل در مکان‌های هشتم و نهم جدول رقابت‌ها جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط این بازی برای ۲ تیم حائز اهمیت است و کسب پیروزی در این بازی و توقف همیاری ارومیه مقابل آذرخش تهران، می‌تواند صعود به مکان هفتم را برای نماینده فارس و یا بوشهر در پی داشته باشد.
در هفته ۱۴ نماینده فارس با یک گل نتیجه را مقابل ذوب آهن اصفهان واگذار کرد و پارس جنوبی جم مقابل میهمان خود همیاری ارومیه با تساوی یک-یک متوقف شد.
فاطمه کمندی بعنوان داور و سمانه رضایی و ژاله طوفانپور بعنوان کمک داور این دیدار تعیین شده اند.
همچنین الهه سامانیان در نقش کمک چهارم و وقت نگهدار، تیم داوری بازی منتخب فارس و پارس جنوبی جم را یاری می‌کند و پریسا مرادی ناظر بازی خواهد بود.
گفتنی است تیم منتخب فارس در این بازی بدنبال انتقام شکست دور رفت است جایی که نماینده فارس با ۳ گل مغلوب پارس جنوبی جم شد.
نماینده فارس که در این فصل در فاز تهاجمی با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده و تنها یازده گل به ثمر رسانده باید دید در بازی با پارس جنوبی چقدر موفق ظاهر می‌شود.
در حساس‌ترین دیدار هفته ۱۵ شهرداری بم که با ۳۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است به مصاف سپاهان اصفهانی خواهد رفت که با ۳۴ امتیاز و قرار گرفتن در مکان دوم، نزدیک‌ترین تعقیب کننده شهرداری بم برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.
تیم منتخب فارس پس از بازی بازی با پارس جنوبی جم، در هفته پنجم دور برگشت میهمان آذرخش تهران است و پارس جنوبی جم از تیم پرحاشیه استقلال خوزستان که در این فصل با مشکلات بسیاری روبرو بوده، پذیرایی می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری