Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:55:59 GMT

اخزا ۶۱۴۱یکشنبه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۴۲۲۱

اخزا ۶۱۴۱یکشنبه عرضه می‌شود

روز یکشنبه مورخ 15/11/1396 اوراق اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید 16/10/1398 برای اولین بار پس از پذیرش در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران در نماد «اخزا6141» عرضه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس 10،374،030 ورقه اسناد خزانه اسلامی (اوراق بانام و قابل معامله در فرابورس) به ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال روز یکشنبه 15/11/1396 در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ سررسید این اوراق 16/10/1398، ناشر آن وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و عامل پرداخت در سررسید شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است.

حداقل حجم هر سفارش یک ورقه است و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با در اختیار داشتن کد معاملاتی فعال نسبت به خرید اسناد خزانه اسلامی اقدام کنند. بدیهی است که همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند به سرمایه‌گذاری در این اوراق اقدام کنند. معاملات ثانویه اوراق اسناد خزانه اسلامی بعد از عرضه اولیه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران قابل انجام است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود