Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازدیدی‌ که روز جمعه از برخی مناطق شهر ری‌ داشت‌، اظهار کرد: از اطراف‌ حرم حضرت عبدالعظیم‌(ع) در محله‌های هاشم‌آباد و نظر‌آباد بازدید کردیم و نهری‌ که بین عباس‌آباد و جاده نظامی بود بوی بسیار بدی داشت که برای ساکنان‌ ایجاد مزاحمت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف از این بازدید حل مشکلات محیط‌ زیست شهر ری‌ بود، تصریح کرد: متأسفانه تمام فضاهایی‌ که بازدید کردیم‌ آلایندگی‌ داشتند.

وی تصریح کرد: از کارخانه سیمان تا نهر فاضلاب‌ همگی برای شهر ری‌ مشکل ایجاد می‌کنند.

خلیل آبادی افزود: کارخانه‌های نسوز‌ و ذوب مس وزارت دفاع در حال انتقال به جایی دیگر هستند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه چند واحد کارخانه سیمان تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: اما سایر واحدها‌ کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اماکن مورد بازدید ما با عکس‌هایی که از قبل داشتیم هم‌خوانی نمی‌کرد، گفت: مسئولان‌ باید‌ پیگیری‌ کنند تا هر چه زودتر این کارخانه‌ها خارج شوند.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه شهر ری‌ همیشه بالاترین‌ درجه آلودگی هوا را در سطح تهران دارد، اظهار کرد: برای حل مشکل انهار‌ فاضلاب‌ 2 راه داریم، یکی اینکه آن‌ها را پوشش داده و مسقف‌ کنیم‌ و دیگر اینکه از ورود آلاینده‌هایی که در مسیر به این انهار‌ اضافه می‌شود جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم وارد آن‌ها شوند زیرا بسیاری از آن‌ها پسماند‌ کارخانه‌ها هستند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا با کارخانه‌هایی که موجب آلودگی انها‌ر می‌شوند برخورد نمی‌شود؟، گفت: کارخانه‌ها دارای مسائل کارگری‌ و اشتغال هستند‌ و نمی‌توان به راحتی با آن‌ها برخورد کرد، لذا باید به مرور آن‌ها را به سمت شهرک‌های صنعتی منتقل کنیم تا این آلاینده‌ها زندگی مردم را به مخاطره‌ نیندازند‌.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عین‌الله کشاورز ترک امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان از کارگران و جامعه کار و تولید اظهار کرد: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده و نرخ بیکاری استان قزوین به ۴.۷ درصد کاهش پیدا کرده که با شاخص‌های کار و تولید بر اساس میزان جمعیت هماهنگ است.

وی افزود: کارگران در حوزه کار و تولید رکن اصلی هستند و رسالت داریم با همه توان از این فعالان عرصه اقتصاد و تولید تجلیل کنیم، در ضمن باید فضای مناسب‌تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کنیم تا فعالان این عرصه با آرامش و فراغ خاطر بیشتری چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار در استان قزوین احداث مسکن کارگری را از اولویت‌های نهاد متبوعش دانست و گفت: درصددیم با اجرای مسکن کارگری در مسیر حل این مشکل گام برداریم که خوشبختانه قزوین رتبه خوبی در این عرصه کسب کرده است.

کشاورز ترک از کسب رتبه برتر اشتغال و امنیت اشتغال در فضای کسب‌وکار توسط استان قزوین خبر داد و افزود: همچنین استان قزوین در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه اول کشور را به‌دست آورده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بسترهای مبتنی برای فعالیت تعاونی‌ها ادامه داد: کارگران رکن اصلی تولید و اشتغال به شمار می‌آیند و باید به فرهنگ و ارزش کار در حوزه‌های رسانه‌ای و دانشگاهی پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، در این جشنواره از میان ۵۰۰ طرح ارائه شده تعداد ۵ نفر از کارگران نمونه در سطح ملی، تعداد ۸ نفر کارگر نمونه استانی، ۵۹ نفر کارگر ورزشکار مدال‌آور طلا، نقره و برنز کشوری، ۵ نفر بانوی کارگر سرپرست خانوار و دارای بیش از ۳ فرزند، ۵ فعال قرآنی و فرهنگی دارای رتبه‌های اول کشوری، ۵ خانواده شهید جامعه کارگری، یک نفر نخبه هنرآموز در سطح استان قزوین راه یافته به المپیاد جهانی تجلیل شد. همچنین به ۵۰. نفر از کارگران خط تولید با هماهنگی آستان قدس رضوی درطرح «خداقوت کارگر» هدیه متبرک آستان قدس تقدیم شد.

کد خبر 748896

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟