Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:33:51 GMT

دستگیری عربده کش میدان آزادی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۵۱۲۸

دستگیری عربده کش میدان آزادی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که روز گذشته با عربده کشی و تهدید شهروندان در میدان آزادی ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که روز گذشته با عربده کشی و تهدید شهروندان در میدان آزادی ایجاد رعب و وحشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد عربده کشی در بازار روز سریعا ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران در محل و بنا بر اظهارات افراد حاضر در بازار روز شخصی با در دست داشتن یک قبضه قمه باعث درگیری با کارگران قسمت سبزی فروش‌ها شده بود که در این راستا ماموران با شگرد‌های خاص پلیسی فرد شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ براری گفت::متهم که از افراد شرور و باسابقه بود به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان یادآور شد: از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا چنین هنجار شکنانی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم را نداشته باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GZT

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس