Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی ولایی بودن ومردمی بودن آن است و اگر دشمنان انقلاب بعد از نزدیک به نیم قرن نتوانسته اند به آن ضربه بزنند به خاطر تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید از سوی مردم برای این انقلاب اسلامی است که نشانه بارزی از پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرمانده سپاه بستان آباد در مصاحبه با اهالی رسانه این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به دیار شهریار گفت : انقلاب اسلامی سرآمد تمام انقلاب های آزادی خواهانه و استقلال طلبانه در طول تاریخ عنوان است و اسلامی و مردمی بودن این انقلاب عظیم را ماهیت اصلی آن می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین محمدی با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العلی ) و ملت شریف ایران اسلامی نعمت وجود حکومت اسلامی در ایران را بسیار ارزشمند و وجود ولایت فقیه در راس حکومت اسلامی را از عنایات پروردگار در حق ملت ایران دانست .

محمدی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری آهاد مردم در مقابل استکبار جهانی را نوید بخش جهانی آزاد و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین برشمرد و انقلاب اسلامی را متعلق به تمام ملت های آزاده و آزادیخواه دانست .

فرمانده سپاه بستان آباد شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی را ولایی بودن ومردمی بودن آن برشمرد و افزود اگر دشمنان انقلاب بعد از نزدیک به نیم قرن نتوانسته اند به آن ضربه بزنند به خاطر تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید از سوی مردم برای این انقلاب اسلامی است که نشانه بارزی از پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی است .

حسین محمدی دهه مبارک فجر را فرصتی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی درعرصه های فرهنگی، سیاسی،اجتماعی و اقتصادی و …  دانست که باید برای مردم و بخصوص جوانان در مساجد و مدارس  تبیین شود تا دشمنان نظام اسلامی نتوانند این دستاوردهای عظیم را تحریف کنند .

وی دهه فجر را دهه عاشقان و دلدادگانی دانست که برای پیروزی انقلاب اسلامی شکنجه ها و تبعید ها را تحمل کرده اندو هرگز از آرمان های اسلام و قرآن قدم پس نکشیده اند.

محمدی هدف اصلی استکبار جهانی و رسانه های معاند نظام اسلامی را در برهه کنونی تطهیر چهره پلید حکومت پهلوی عنوان کرد و و محافظه کاری را سمی مهلک برای نظام اسلامی دانست و ازمردم بخصوص نیروهای انقلابی خواست تا با روشنگری و بصرت افزایی خیانت های حکومت دست نشانده پهلوی را برای مردم بازگو کنند .

حسین محمدی برنامه های سپاه بستان آباد برای دهه مبارک فجر را بیش از ۱۰۰ برنامه عنوان کرد که درسطوح پایگاهی، حوزه ای و شهرستانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیلم/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد