Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه جهانی بنیاد لی کوان یو بنیانگذار سنگاپور نوین به یک اقتصاد دان ایرانی رسید.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که امروز با حضور  ادی تئو رییس بنیاد لی کوان یو، تعدادی از مدیران ارشد این بنیاد و وزارت خارجه این کشور و هیئت ایرانی همراه برگزار شد جایزه جهانی بنیاد لی کوان یو که اولین نخست وزیر و بنیانگذار سنگاپور نوین است به  علی طیب نیا  اقتصاد دان ایرانی و وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی ایران تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین باری است که این جایزه  بین‌المللی  به یک شخصیت  ایرانی تعلق می‌گیرد.

در ابتدای این مراسم  ادی تئو یه کارنامه‌ی علمی  علی طیب‌نیا و نقشی که در توسعه کشور، بهبود شرایط اقتصادی ایران و کاهش چشمگیر تورم درزمان تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی داشته پرداخت و بیان کرد: وی نقش کلیدی در تقویت روابط اقتصادی ایران و سنگاپور از جمله در امضای موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری که به تصویب دو کشور رسید  داشته است که از اول ماه آینده میلادی لازم الاجرا می‌شود.

طیب نیا نیز پس از دریافت جایزه در سخنانی، ابراز امیدواری کرد این امر به بهبود روابط دوجانبه  دولت ایران و سنگاپور و همچنین فعالین بخش‌های خصوصی دوکشور در حوزه‌های مورد علاقه طرفین بیانجامد.

در این سفر، هیئتی بلند پایه متشکل از سفیر ایران در سنگاپور، مدیر کل سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران و همچنین جانشین رییس سازمان بورس در امور بین الملل و جذب سرمایه گذاری خارجی طیب نیا را همراهی میکنند و ملاقات با مقامات عالیرتبه سنگاپور از جمله معاون نخست وزیر، وزیرمشاور دولت و نخست وزیر سابق، وزیر تجارت و صنعت، وزیر ارشد دفاع و امور خارجه و همچنین سخنرانی در فدراسیون کسب و کار سنگاپور و مرکز مطالعات بین الملل راجاراتنام دانشگاه فنی نانیانگ و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در این مراکز از دیگر برنامه های پیش بینی شده هیئت ایرانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان

فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه امروز وارد سودان می‌شود تا با رئیس شورای حاکمیتی این کشور درباره گسترش روابط دوجانبه گفت‌وگو کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌‎الملل خبرگزاری تسنیم، « احمد ابراهیم مفضل» رئیس سرویس امنیت عمومی سودان هفته گذشته به روسیه رفت تا در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی شرکت کند. وی در حاشیه این نشست با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور آفریقا دیدار و درباره تحولات سیاسی ونظامی در سودان با او گفت‌وگو کرد.

« میخائیل بوگدانوف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه این کشور در راس یک هیئت بلندپایه دیپلماتیک امروز وارد سودان می‌شود تا با ژنرال «عبدالفتاح برهان» رئیس شورای حاکمیتی و فرمانده ارتش درباره گسترش روابط دوجانبه و سایر تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سودان، در این سفر دو روزه، بوگدانوف با «مالک عقار» معاون رئیس شورای حاکمیتی ، وزیران امور خارجه و معادن به همراه سایر مقامات سودانی دیدار و در خصوص  تقویت همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو خواهد کرد.

کشتی نظامی روسیه برای نخستین بار وارد بندر سودان شد

هدف از سفر هیئت بلندپایه روسیه به سودان، گسترش روابط دوجانبه در تمام زمینه‌ها از طریق فعال سازی ساختار رایزنی و هماهنگی است.

ژنرال برهان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل که در شهریور ماه گذشته در نیویورک برگزار شد با « سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه دیدار و درباره فعال سازی روابط دوجانبه، تحولات سودان و نقش مسکو در کمک به سودان و حمایت از صلح و ثبات در آن گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی