Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@17:33:43 GMT

فصیحی و نسائی به فینال دوی ۶۰ متر رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۲۸۹۶

رویداد۲۴-دور مقدماتی مسابقات دوی ۶۰ متر قهرمانی داخل سالن آسیا با فینالیست شدن فرزانه فصیحی از ایران به پایان رسید. هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنجشنبه) به میزبانی سالن آفتاب انقلاب تهران آغاز شد. در روز نخست این رقابت‌ها و در دوی 60 متر بانوان 16 دونده در خط استارت قرار گرفتند که در پایان دور مقدماتی در دسته اول «حمیده اسماعیل‌نژاد» از ایران چهارم شد و از رسیدن به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسته دوم «فرزانه فصیحی» از ایران به فینال راه پیدا کرد.

اما در دسته سوم این ماده کار کمی پیچیده شد به دلیل این که دوندگان این دسته به نحوه ثبت رکوردهای خود اعتراض داشتند. بنابراین «فائزه نسایی» از ایران بار دیگر با «کیمیا یوسوفی» از افغانستان بار دیگر به رقابت پرداخت. «نگین شاراپووا»  از ازبکستان نیز مدعی شد که رکوردش به اشتباه ثبت شده است و او نیز دوباره در خط استارت قرار گرفت و رکورد دوباره‌ای را به ثبت رساند.

فینال رقابت‌های 60 متر در شرایطی قرار بود امروز برگزار شود که این مسابقات به فردا موکول شد تا تکلیف قهرمانان این ماده ساعت 9:30 فردا مشخص شود. به این ترتیب در رقابت‌های فینال ماده 60 متر بانوان آنا بولانوا از قیرقیزستان، اون کی لام از هنگ کنگ، فرزانه فصیحی از ایران، ژیو جینگ لینگ از چین، ریما دینووا از قزاقستان، ویکتوریا زیابکینا از قزاقستان، فائزه نسایی از ایران، ولنتینا مردوا از ترکمنستان به رقابت می‌پردازند.

مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به رغم دعوت ورزشکاران و خانواده دوومیدانی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو نشده است و سالن آفتاب انقلاب پذیرای تعداد محدودی تماشاگر بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال