Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار کرد: در دهه فجر امسال یک هزار و ۱۱ روستا در استان همدان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

محمد مهدی مهدوی، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: در دهه فجر امسال یک هزار و 11 روستا در همدان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که ضریب نفوذ گاز در بین خانوار روستایی به 99/9 درصد می‌رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: 22 پروژه گاز رسانی در استان همزمان با دهه فجر افتتاح می شود که از این تعداد 14 پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان‌های ملایر، کبودراهنگ و اسدآباد است.

 

وی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی 4 پروژه با 10 میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر 44 جایگاه CNG  در استان فعال است که با افتتاح جایگاه شهید قهرمان همدان به 45 جایگاه می‌رسد.

 

مهدوی از مصرف دو میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز در در سطح استان همدان طی سال جاری خبرداد و ابراز داشت: مصرف روزانه استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: شرکت گاز در روستاها فردی را به عنوان «گازبان» مستقر کرده تا در صورت بروز مشکل، گازبان وضعیت را مدیریت کند.

 

وی گفت: از مصادیق مهم اجرای اقتصاد مقاومتی در شرکت ملی گاز ایران، بهره‌مند کردن روستاها از گاز طبیعی است و سوخت گاز طبیعی جایگزین شود.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی