Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@22:28:32 GMT

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در کیش

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۵۸۵۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، سرگرد ابراهیم خادمی زاده ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، گفت: نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مردمی در دفاع از کوی و برزن، تمرین آمادگی فراخوانی یگان و حفظ انسجام سازمانی، آمادگی فعالیت جمعی گردان الی بیت المقدس، ایجاد آمادگی عمومی و ارتقاء توان رزمی عمومی و امنیتی برای اجرای موفق عملیات های محوله، مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزم نیروها، تکمیل و به کارگیری نیروهای رزمی با تمرین ، تعامل و هماهنگی با سازمان ها از اهداف برگزاری این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور سازماندهی شده نیروهای بسیجی در منطقه رزمایش، توجیه عملیات، برگزاری کلاس های آموزشی مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات، رزم شبانه، پیاده روی شبانه و برنامه های فرهنگی و معنوی را از مهمترین برنامه های رزمایش برشمرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس