Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپا انصارالحسین (ع) با بیان اینکه دشمنان امروز به موثر بودن مداحان در حرکت‌های اسلامی و انقلابی پی برده‌اند، گفت:دشمن به‌دنبال ضربه زدن به جایگاه مداحان مومن، موثر و انقلابی است. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی مداحان بسیجی همدان ضمن نثار دورود، سلام و صلوات خدا  بر روح پرفتوح امام (ره)،
شهدای انقلاب، هشت هزار شهید استان همدان، شهدای مدافع حرم، شهید رضا حسینی و شهید شوهانی اظهار داشت: رمز و راز پییروزی‌ها و امداد‌های غیبی که به اذن خدا و کمک از ائمه اطهار و مرثیه‌ثرایی و نوحه خوانی مداحان مومن و با اخلاق در زمان جنگ تحمیلی بر ما آشکار شد تا کنون برای جهان درگیر کفر و استکبار لاینحل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جهان غرب هم امروزه به کاریزمای موثر مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) در جامعه ایرانی پی برده است، ابراز کرد: دشمن روی این قضیه متمرکز شده است و باعث خوشحالی است که آنها مداح را یکی از عوامل موثر در پیروزی امت اسلامی می‌داند و این انعکاس تاثیر مثبت یک مداح مذهبی مسلمان است.

 مجیدی اظهار داشت:به پاس تجلیل یکی از شخصیت‌های فرهیخته گرد هم آمدیم تا از ایشان که در سمت رئیس بسیج مداحان استان، که کمک‌های شایانی را در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر مداحی اهل بیت(ع) در همدان انجام داد، تجلیل به عمل بیاوریم .

وی با بیان اینکه دوستان از ما گلایه‌مند هستند که چرا اجازه دادیم آقای روشن روان از همدان به تهران نقل مکان کند،گفت: هنگامی که متوجه شدیم ایشان قرار است ، به عنوان رئیس
جامعه مداحان کشور انتخاب شود علی‌رغم میل باطنی تشخیص دادیم که در آن مسئولیت قرار بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: با این تهدیداتی که دشمن انجام می‌دهد و برنامه‌هایی که در دست دارند تا به مداحان مومن، موثر و ولایی آسیب بزند،نیازمند اهتمام بیشتری  بسیج مداحان بر تقویت باورها و جایگاه مداحان هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رضا حسینی در زمان قبل از جنگ تحمیلی نیز حضورش در جامعه منشا خیر و برکت بود و اثرات مثبتی را به همراه داشت، افزود: اوج کار این شهید گران‌قدر در بحبوحه جنگ به چشم آمد، چرا که در جبهه‌ها نقش و حضور پر رنگی داشت و گره گشا بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی به اتفاق نیروهای غواص یک و ماه نیم را در منطقه هورالعظیم بنابر اجبار باید سپری می‌کردیم گفت: در همچنین مواقعی حضور شهید حسینی در حفظ و بالا بردن روحیه رزمندگان بسیار موثر و حائز اهمیت بود.

وی با تاکید بر اینکه باید بیشتر زمینه حضور کودکان و بچه‌ها را در اماکن مذهبی فراهم کنیم، گفت: آقای روشن روان یکی از نقش‌های مثبت حضورش این بود که با صدای زیبا بچه‌ها را دور هم جمع کند و محفل نورانی اهلبیت(ع) را برپا کند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است