Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه هوشیاری در برابر توطئه های دشمن یک ضرورت انکار ناپذیر است، گفت: دشمن باسیاست تحریم و تهدید به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه دشمن باسیاست تحریم و تهدید به دنبال ایجاد گسست بین مردم و نظام است، ابراز داشت: دشمن که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا از طریق مختلف بر کشورهای مسلمان سیطره پیدا کند لذا با نشانه گرفتن عوامل اقتدار به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم را در مقابل نظام قرار دهد، افزود: هر کس از مسیر انقلاب خارج شود توسط مردم به حاشیه خواهد رفت، امام راحل به پشتیبانی مردم انقلابی را ایجاد کرد که هیچ دشمنی تاکنون نتوانسته از مرزهای آن فراتر رود.

تلاش مدیران در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مسئولان باید در طی دهه فجر خدمات صورت گرفته در ۴۰ سال را برای مردم بازگو کنند، ابراز داشت: تلاش‌ها باید در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد و باید بدانیم عمر مسئولیت بسیار کوتاه است و باید در این مدت اقدامات ماندگاری را در شهرستان انجام داد مردم نیز این‌گونه خدمات را از یاد نخواهند برد.

امینی بابیان اینکه مردم ولایی و بصیر بالاترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: مردم همواره علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب و نظام بوده و هستند لذا باید قدردان این مردم باشیم و همواره در راستای تکریم آن‌ها تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه مسئولان باید در راستای رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنند، افزود: همان‌طور که در فتنه اخیر نیز مشاهده شد دشمن به دنبال فرصتی است تا با شناسایی نقطه‌ضعف‌ها بتواند آن را به ابزاری برای براندازی حکومت تبدیل کند لذا با رفع مشکلات و موانع همه توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است