Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:29:49 GMT

همراه کارت آی نوتی (iNoti) رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۱۸۳۵

همراه کارت آی نوتی (iNoti) رونمایی شد

یک شرکت استارتاپی، موفق به طراحی و راه اندازی سرویس «همراه کارت » شد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ بازار نظرات

شرکت گسترش طراحان نقش الماس – آی نوتی - با تمرکز بر گسترش و رونق بخشی بر فضای کسب وکارهای نوین در کشور، محصول «همراه کارت آی نوتی» را معرفی کرد.
محمد توکلیان ،مدیر روابط عمومی آی نوتی با اشاره به ویژگی‌های این سرویس، گفت: کاربران با استفاده از کارت ویزیت هوشمند می‌توانند بدون چاپ کارت ویزیت ویا بروشور و پرداخت هزینه های آن، تنها از طریق کدهای دستوری تلفن همراه، اطلاعات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و آن را در اختیار متقاضیان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این سرویس با مشارکت اپراتور همراه اول راه اندازی شده است، افزود: از این پس دارندگان سیم کارتهای دائمی همراه اول می توانند با ورود به صفحه وب سایت «آی نوتی» به نشانی inoti.ir و یا شماره گیری کددستوری *6655*8#  برای دریافت این سرویس ثبت نام کرده و برای خود، کارت ویزیت هوشمند راه اندازی کنند.
محمد توکلیان ادامه داد: در این روش کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به اینترنت و در هرلحظه اطلاعات کاری مربوط به کارت ویزیت خود را تنظیم و مدیریت نماید. 
وی در مورد نحوه استفاده از این کارت ویزیت و چگونگی ارائه آن گفت: مشترکان همراه اول می‌توانند با شماره گیری کد دستوری(  # شماره موبایل فرد موردنظر *6655*   ) اطلاعات کاری کسب و کار را بر روی گوشی همراه خود دریافت نمایند که درهمین حال به صورت اتوماتیک، اطلاعات تماس مخاطب نیز در دفترچه تلفن صاحب کارت ویزیت ذخیره و بایگانی می شود  و کسب و کار قادر خواهد بود با مراجعه به پنل مدیریتی خود در سایت به طور مثال حراج های فصلی، تحفیفات ویژه و تبریک اعیاد را اطلاع رسانی کند.
مدیر روابط عمومی آی نوتی، هدف از ارائه این طرح را تعامل میان مخاطبان فضای کسب و کار در حوزه دیجیتال و فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: برای تشویق کاربران به استفاده از "همراه کارت آی نوتی" ،  مکالمه و پیامک رایگان با سایر همراه کارتی ها و همچنین 30 درصد تخفیف مکالمه با سایر خطوط همراه اول و تلفن ثابت که هنوز عضو همراه کارت آی نوتی نیستند، درنظر گرفته شده است.
باتوجه به اینکه حدود 20 میلیون نفر در کشور از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده می کنند، افزود: در فازهای بعدی این سرویس امیدواریم مشترکین سایر اپراتورها و سیم کارت های اعتباری نیز بتوانند به خانواده "همراه کارت آی نوتی" بپیوندند.
توکلیان، مبلغ اشتراک ماهانه سرویس «همراه کارت آی نوتی» را 40 هزار تومان در ماه عنوان کرد و گفت: باتوجه به فعالیت این استارتاپ در حوزه بازاریابی دیجیتال به ازای معرفی این خدمت به دیگران ، مبلغ 12 هزار تومان برای فرد معرف درنظر گرفته شده که می تواند هرماهه به فرد معرف تعلق گیرد.
به گفته وی، دریافت خدمات "همراه کارت" از طریق کد دستوری *6655# برای مخاطب کسب و کار کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

منبع: ریال نیوز

رپورتاژ آگهی: این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تایید و یا رد نمی شود.

R1234/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان