Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:18:59 GMT

بدون تعارف با یکی از مادران انقلاب + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۱۸۷۲

بدون تعارف با یکی از مادران انقلاب + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا حمیدی فرزند شهید حاج عباس حمیدی، همسر شهید حاج محمود تویسرکانی و مادر شهید محسن تویسرکانی هست که حقیقتا روی عاشقان به ایران اسلامی را سفید کرده است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   دانلود بخش خبری بدون تعارف + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود