Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:40:54 GMT

ونگر: در لحظات حساس تمرکز نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۳۸۱۵

ونگر: در لحظات حساس تمرکز نداریم

سرمربی آرسنال به عملکرد موفق تیمش در بازی پیش‌رو مقابل اورتون امیدوار است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اورتون در هفته پیش‌روی لیگ برتر انگلیس از یک رقابت دشوار و امیدواری به عملکرد بازیکنان خود سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: مستحق شکست  مقابل سوانزی نبودیم. ژانویه دشواری داشتیم. دیگر نباید شکست بخوریم چون به اندازه کافی باخته‌ایم. باید  مقابل اتفاقات نامطلوب، عکس‌العمل مناسب نشان دهیم. معتقدم باید یک راه حل داخلی برای مشکلات دفاعی خودمان پیدا کنیم و بر تلاشمان بیفزاییم. 

او در ادامه افزود: بخشی از مشکلات به عدم تمرکز ما در لحظات حیاتی باز می‌گردد. به عنوان مثال در دیدار مقابل سوانسی ما 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما هرگاه توپ را از دست دادیم، دفاع را فراموش کردیم! به عملکرد خوب بازیکنانم در این بازی امیدوار هستم.

 انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم