Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:حدود ۹ ماه است حسابم مسدود شده است و از کشور ممنوع‌الخروج هستم فقط به خاطر اینکه 4سال است مالیات من پرداخت نشده است.

طرفداری- حنیف عمران‌زاده، بازیکن مشکی پوشان در خصوص دیدار مشکی‌پوشان مقابل گسترش فولاد در هفته بیست و دوم لیگ خلیج فارس اظهارداشت:

ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و همان دقیقه یک تیم ما می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما متأسفانه مثل بازی با تراکتورسازی توپ‌هایمان گل نشد و فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم از این مسابقه بد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه در صفحات مجازی عکسی از وی روی نیمکت مشکی‌پوشان منتشر شده است که ظاهراً در حالت خواب بوده، گفت:

روز قبل از بازی در تمرین مشغول زدن ضربه به چهارچوب بودیم و احساس کردم که دوقلوی پایم سفت شده است بلافاصله از تمرین بیرون رفتم و دکتر پایم را معاینه کرد و متوجه شدم که با گرفتگی شدید عضلات دوقلو روبرو شدم. روز بازی هم اصلاً قرار نبود در لیست ۱۸ نفره باشم ولی خود آقای عنایتی از من خواست روی نیمکت بنشینم، من هم این کار را انجام دادم. وقتی نیمه اول تمام شد به داخل رختکن رفته و موبایلم را برداشتم و روی نیمکت در حالیکه پتو دورم پیچیده بودم مشغول چک کردن نتایج لیگ برتر بودم. اگر شما به عکس نگاه کنیم ابروی من از تعجب بالا رفته و به دلیل نتایج متعجب شده بودم.

عمران‌زاده در خصوص مطالباتش از باشگاه استقلال گفت:

من حدود ۸۵۰ میلیون و در کل نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکارم که یک فقره چک ۳۵۰ میلیون تومانی در ریز مطالباتم از استقلال محاسبه نشده است. آن چک در اختیار من است و شاید باور نکنید ولی ۴ سال است مالیات من پرداخت نشده و حدود ۹ ماه است حسابم مسدود شده است. الان هم که با شما صحبت می‌کنم از کشور ممنوع‌الخروج هستم و در این مدت فقط یک بار نزد آقای افتخاری رفتم و گفتم اگر پول آمد طلب من را هم بدهید، فکر می‌کنم تا امروز پولی به باشگاه نیامده که با من تماس نگرفته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد:

از گوشه و کنار می‌شنوم که می‌گویند مطالبات ۸۰ درصد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند ولی ظاهراً اولویت با آنهایی است که شکایت می‌کنند، من دوست ندارم از استقلال شکایت کنم و امیدوارم به توافق برسم، از شانس بد من هم زمانی پول به باشگاه آمده که ما از استقلال رفته‌ایم، ۸ سال برای استقلال بازی کردم و نیازی نیست بگویم صورتم به خاطر تیم چقدر زخمی شده است. فقط دوست دارم مطالباتم در صلح و آرامش پرداخت شود. الان هم شنیده‌ام آرش برهانی هر روز به باشگاه می‌رود و می‌آید و وعده می‌گیرد. ابتدا شنیدم او توافق کرده ولی ظاهراً چکی که به او داده‌اند پاس نشده است، بیک‌زاده هم همین شرایط را دارد، چک اول او پاس شده اما بقیه مطالبات وی پرداخت نشده است. امیدوارم این اتفاقات برای من نیفتد و خوب نیست یک نفر از خانواده‌اش شکایت کند. استقلال خانه من است و من هم دوست ندارم از خانواده‌ام شکایت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!