Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد اقامه نماز شهرداری اصفهان گفت: ترویج فرهنگ کار و خدمت‌رسانی به ارباب‌رجوع از مهم‌ترین اهداف ما در ستاد اقامه نماز شهرداری است.

رحیم مظاهری در مورد برگزاری اولین نشست فصلی ائمه جماعات شهرداری اصفهان و سازمان‌های تابعه که روز جمعه ۱۳ بهمن ماه برگزار شد، به خبرنگار ایمنا گفت: این نشست‌ها به منظور بازسازی فکری، رشد و تعالی تفکرات دینی و راهکارهای اجرایی، به صورت فصلی و با حضور اساتید فن برگزار می‌شود، اما به فراخور موضوعات خاص ممکن است جلساتی نیز در طول سال برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  در سطح شهرداری اصفهان و سازمان‌های تابعه حدود ۱۰۰ نماز جماعت توسط روحانیون اقامه می‌شود، افزود: مباحث فرهنگی باید از طریق ائمه جماعات و پرسنل شهرداری دنبال شود و هدف ما ترویج فرهنگ کار و تلاش و خدمت‌رسانی بی‌منت به ارباب رجوع است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد