Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@17:33:50 GMT

برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در سال97

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۰۸۴۹

برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور در سال97

ساعت 24-رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال احصای نیازهای سال آینده از کشورهای مختلف و تعیین جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور هستیم، گفت: قطعا آزمونی برای رفع نیاز نیروی انسانی در سال 97 برگزار می‌کنیم.

غلامرضا کریمی  آخرین آمار مدارس و دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس خارج از کشور را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر 118 مدرسه در 59 کشور و 82 شهر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 13 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند و مجموع تعداد مدرسان اعزامی 798 نفر است. همچنین 970 نیروی محلی پاره وقت یا نیروی خدماتی، سرایدار، راننده و ... مشغول ارائه خدمت در مدارس خارج از کشور هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزار ی آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور نیز گفت: هنوز جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون قطعی نشده و در حال احصای نیازهای سال آینده  از کشورهای مختلف هستیم؛ زیرا برای گرفتن ویزا هم دچار محدودیت‌هایی هستیم.

کریمی ادامه داد: البته به طور قطع آزمونی برای رفع نیاز سال تحصیلی آتی برگزار می‌کنیم که بعید می‌دانم  به قبل عید نوروز برسد اما حتما در سال 97 برگزار می‌شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم