Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

مدیران شهری پایتخت در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) ، در این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر تهران را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم تمامی معاونین ، روسای سازمان‌ها و شرکت‌ها، شهرداران مناطق و یگان حفاظت شهرداری نیز حضور داشتند.

محمدعلی نجفی در حاشیه حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل،  در جمع خبرنگاران گفت: چهلمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، فجر انقلاب اسلامی پیش از هر چیزی نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب را به یاد می آورد.

شهردار تهران اعلام کرد که همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر القائات و بی انصافی‌ها  قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

 وی با بیان این‌که «شخصیت معمار و بنیانگذار انقلاب، یاد و نامش همواره در دل مردم جاودانه خواهد بود»، گفت:‌ امام خمینی شخصیتی داشتند که با روش و منش خود نه تنها ساختار سیاسی کشور را متحول کرد، بلکه فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی، مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: یکی از آموزه‌های امام یعنی خدمت بدون منت، ارتباط بیشتری با ماموریت‌ها و وظایف شهرداری دارد، گفت: امروز هم شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق این آرزو یعنی خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را انجام دهند.

شهردار تهران با تاکید بر این مطلب که، برخی به مطالباتی که قابل برآورده شدن نیست، دامن می زنند، گفت: نباید با بی انصافی خدمات شهرداری را نادیده گرفت،یادآور شد: امام(ره) فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال طلبی و مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

شهردار تهران نجفی خدمت بدون منت را یکی از آموزه های امام راحل دانست و افزود: هم شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق این آرزو یعنی خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را انجام دهند و با رهنمودهای رهبری در انجام ماموریت های خود به نحو احسن بکوشند.

نجفیبا اشاره به این مطلب که،  نباید خدمات انجام شده را نادیده گرفت، ابراز داشت: برخی نیز به مطالباتی دامن می‌زنند، که خود هم می‌دانند،  قابل برآورده شدن نیست، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر برخی القائات قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

شهردار تهران اضافه کرد: کارکنان شهرداری در هر مکان و موقعیتی، محل کار خود را به عنوان محراب مقدس خدمت می‌شمارند و عبادت خویش را جز خدمت به خلق خدا نمی دانند.

وی  در ادامه تصریح کرد: یکی از آموزه‌هایی که بیش از همه با شهرداری عجین شده است و امروز شهرداری همه تلاش خود را برای انجام آن می‌کند، خدمت بدون منت به اقشار ضعیف است، مطلبی که به طور مستمر روی آن تاکید می‌شود.

نجفی در ادامه به انتقادات اخیر به مدیریت شهری اشاره داشت و تاکید کرد: ممکن است در مواردی با بی‌انصافی روبه‌رو شویم.برخی با بی‌انصافی خدمات را نادیده می‌گیرند و برخی نیز در دامن زدن به مطالباتی که خودشان هم می‌دانند قابل برآورده شدن نیست صحبت می‌کنند، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر برخی القائات قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

 شهردار تهران خاطرنشان کرد: قطعا همکاران ما تحت تاثیر القائات قرار نمی‌گیرند و بدون منت و چشمداشت خدمت می‌کنند و توفیق ما آن است که با رهنمون‌های رهبری ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز