Web Analytics Made Easy - Statcounter


مهدی روشن روان مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به آنچه که به عنوان حذفیات سریال «آنام» در پخش روز پنجشنبه ۱۲ بهمن اتفاق افتاده بیان کرد که هیچ حذفیاتی وجود نداشته است.

مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفتگو با امتداد نیوز درباره حذف تیتراژ سریال «آنام» که پنجشنبه شب در پخش اتفاق افتاده بود، بیان کرد: قسمت جدید سریال «آنام» که پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه پخش شد به دلیل کنداکتور که فشرده شده بود بدون تیتراژ و خلاصه قسمت های سریال روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کنداکتور پخش در پنجشنبه ۱۲ بهمن فشرده بود و باعث شد تیتراژ و خلاصه قسمت های سریال حذف شوند وگرنه هیچ سکانسی از خود سریال و قصه حذف نشده است. حتی خود من تا ساعتی مانده به پخش منتظر رسیدن قسمت جدید سریال بودم و برای آن پیگیری می کردم.

روشن روان اظهار کرد: فقط همانطور که گفته شد تیتراژ اول و آخر سریال و خلاصه قسمت های آن پخش نشد که آن هم به دلیل فشردگی کنداکتور بوده است ولی در تکرارهای بعدی سریال همه اینها پخش شدند. چنین اتفاقی پیش از این هم رخ داده است که تیتراژ سریال یا برنامه ای در فشردگی زمانی و رسیدن به بخش خبری و… حذف شود. ضمن اینکه امکان دارد صحنه هایی به صلاح شبکه یا سازمان حذف شود و این امری عادی و طبیعی است.

روزهای گذشته جواد افشار درباره حذف تیتراژ سریال «آنام» و سانسور سریال انتقاد کرده بود.

true برچسب ها : واکنش کارگردان «آنام» به حذف تیتراژ و سکانس‌هایی از سریالش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت

آذری جهرمی در مطلبی به تحلیل سریال «حشاشین» پرداخت.

وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: دیشب آخرین قسمت سریال «حشاشین» رو دیدم.

روایتی از یک رویداد تاریخی با عینک سازندگان، در هر حال ممکنه در بیان این روایت نقص‌ها یا تحریفاتی هم باشه، اما تصویر کلان تاریخی ساخته شده از عصر سلجوقیان، قابل توجه بود.

مطلبی که توجهم را جلب کرد این بود که بنیاد آقا خان مستقر در انگلیس -که ادامه سلسله اسماعیلیه هستند- با آن همه امکانات و ثروت و مکنت، عکس العملی شبیه «ساترا» نداشت. کاش حداقل توضیح دهند دلیل اعلام ممنوعیت انتشار این سریال در سکو‌های ایرانی چیست و همچنین تبیین کنند که انحرافات چیست تا کسانی که به طرقی دیگر این سریال را دیده اند، توجیه شوند.

از قدیم گفته اند وقتی زور هست، عقل چرا؟

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟