Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران تن از کُرد‌های ساکن فرانسه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، در پاریس تظاهرات کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، عملیات نظامی ترکیه در منطقه کردنشین عفرین در سوریه خشم جامعه کُرد‌ها در فرانسه را برانگیخت. کرد‌های ساکن فرانسه در اعتراض به این عملیات تجاوزکارانه، تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هزاران تن از کُرد‌های ساکن فرانسه روز شنبه در اعتراض به تصمیم رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، و عملیات نظامی این کشور که از بیست ژانویه در سوریه آغاز شده است، در پاریس تظاهرات کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفت: این تظاهرات برای نشان دادن خشم ما که هم اکنون بسیار شدید است، برگزار شده است. هدف از این تظاهرات مقابله با تهدید و حمله دولت ترکیه به منطقه عفرین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین

آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، رئیس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت طی سخنرانی خود درباره تظاهرات دانشجویان خواهان پایان جنگ غزه و متفرق کردن اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا، گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده مورد قبول است، اما خشونت ضدقانون است. آسیب زدن به دارایی‌های عمومی جزو آزادی بیان نیست.

به نوشته العربیه؛ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با ورود گارد ملی به دانشگاه‌های‌مان مخالفیم گفت: یهودی‌ستیزی در دانشگاه‌های ما جایی ندارد. نظم باید در همه مراکز دانشگاهی آمریکا حکمفرما شود. اعتراضات باید در چارچوب قانون و بدون خشونت، نفرت‌پراکنی یا تخریب برگزار شود. حق اعتراض تضمین شده است، اما آشوب جایز نیست.

جو بایدن گفت: اعتراضات تغییری در سیاست‌های من در خاورمیانه نخواهد داد.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • پلیس فرانسه وارد دانشگاه «ساینس‌پو» شد
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر