Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - دور دوم بيست و ششمين دوره مسابقات بين المللي شطرنج جام فجر اکسين کاپ صبح يکشنبه با حضور 82 شطرنج باز در شهرستان آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مسابقات که در مجموعه اکسين آمل در حال برگزاري است، 82 شطرنج باز داخلي و خارجي با رتبه استاد بزرگ و بين المللي در جدول گروه (آ A ) و 271 نفر هم در جدول گروه ( بي B) با هم رقابت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله سوم اين مسابقات نيز عصر يکشنبه برگزار مي شود .
دور نخست اين مسابقات شنبه شب برگزار شد که در پايان آن احسان قائمي مقامي ، آرين غلامي ، عليرضا فيروزجاء ، پرهام مقصودلو ، ميترا حجازي پور ، سارا سادات خادم الشريعه و مبينا علي نسب از ايران به همراه شطرنج بازان مطرح روسي و اوکرايني پيروز شدند.
تساوي سرگئي کاسپاروف شطرنج باز روسي برابر حريف ارمنستاني و شکست پويا ايدني از خوزستان و نفر اول ريتينگ ايران برابر نيما حسين زاده از آذربيجان شرقي از شگفتي هاي مرحله نخست اين مسابقات در جدول گروه (آ A) بوده است.
همچنين در جدول گروه (بي B) اين مسابقات که 271 نفر حضور دارند ، پيروزي علي ميري شطرنج باز 12 ساله مازندراني برابر محمدرضا خورشيدي از آذربايجان شرقي با ريتينگ 2100 از نتايج جالب اين گروه ثبت شده است.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، بيست و ششمين دوره مسابقات بين المللي شطرنج جام فجر ( اکسين کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلي و خارجي از 24 کشور دنيا شامگاه شنبه در مجتمع تجاري و رفاهي اکسين شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در اين مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجي به همراه شطرنج بازان ملي پوش و مدعي استانهاي کشور حضور دارند.
اين مسابقات در 2 جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار مي شود که 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بين المللي در جدول (آ A) در 9 دور و 271 نفر نيز در جدول گروه (بي B) در 11 دور به روش سوئيسي باهم رقابت مي کنند.
براي نفرات برتر اين مسابقات در مجموع حدود 500 ميليون ريال جايزه نقدي تعيين شده است.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشاردهنده : حسن فلاحتي
7327/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین

مسابقات چند جانبه آفرود جام آتش نشان شهید جواد چگینی از صبح امروز جمعه در شهر مهرگان در استان قزوین آغاز شده است.

این مسابقات در چهار کلاس حرفه‌ای ۲۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ سی سی، ۴۵۰۰ سی سی و بالاتر از ۴۵۰۰ سی سی و دو کلس استاندارد برگزار شده است.

در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های همجوار البرز و زنجان نیز شرکت کرده اند و رقابت‌ها تا عصر امروز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است