Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ دکتر رسول دیناروند به عنوان پژوهشگر برگزیده علوم پایه، دکتر اکرم پورشمس آبادی به عنوان پژوهشگر برگزیده علوم بالینی، دکتر محمد مهدوی به عنوان برگزیده علوم پایه و دکتر سیده هاله اشرف طالش به عنوان پژوهشگر جوان معرفی و تجلیل شدند.
دکتر محمد مهدی امیری به عنوان ابداع و اختراع کننده برگزیده این جشنواره معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر پاتریشیا خشایار با ساخت دستگاه Point of care برای شناسایی افراد در معرض پوکی استخوان و شکستگی های ناشی از آن به عنوان پژوهش برگزیده این جشنواره انتخاب و معرفی شده است.
طرح تقلیل یا حذف مقاومت سرطان سینه به درمان تراستوزوماب به عنوان طرح پژوهشی برگزیده معرفی و مجری آن ، دکتر بی بی راضیه یزدان پرست مورد تقدید و تجلیل قرار گرفت.
همچنین از دکتر رضا مشکانی به دلیل مقاله برگزیده براساس بیشترین ارجاعات، دکتر زاهد حسین خان به دلیل کتاب تالیفی برگزیده، دکتر محمد عبداللهی به دلیل مجله برتر علمی پژوهشی، دکتر محمد مهدی امیری به دلیل ابداع و اختراع برگزیده تجلیل شد.
در بخش آموزش، جایزه پیشکسوت آموزشی دانشگاه به دکتر عبدالمحمد کجباف زاده، جایزه آموزشگر برتر دانشگاه(حکیم جرجانی) به دکتر سیروس جعفری، دکتر محمدعلی چراغی، دکتر منان حاجی محمودی، دکتر زهرا حق شناس، دکتر ساسان دبیری، دکتر ایرج راگردی کاشانی، دکتر مژگان رحیمی، دکتر نوشین شکوهی نژاد و دکتر محمد عرب، جایزه تلاشگر جوان در عرصه آموزش علوم پزشکی به دکتر هومن شهسواری و جایزه کشوری ابن سینا به دکتر مازیار مرادی لاکه از دانشگاه علوم پزشکی ایران اهدا شد.
در بخش ارائه خدمات ویژه در سایر حوزه های فعالیت دانشگاهی، از دکتر ابراهیم نعمتی پور به عنوان الگوی رفتاری اخلاق و تعهد حرفه ای و دکتر خیرالله غلامی به دلیل خدمات و فعالیت های ویژه در حوزه مدیریت دانشگاه تجلیل شد
نوزدهمین جشنواره ابن سینا با حضور حضور جمعی مسئولان، محققان و پژوهشگران در سالن همایش دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و از برگزیدگان بخش های پژوهش، آموزش و خدمات ویژه تجلیل شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده

دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک روز استاد و معلم گفت: در توصیف مقام استاد و معلم حضرت علی (ع) می‌فرمایند که هرکسی جمله‌ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

وی با بیان اینکه جایگاه استاد و معلم در ادبیات، معارف و فرهنگ ما بسیار بالاست، افزود: به‌طوری که معلمی را شغل انبیا و بسیار گرانقدر می‌دانیم.

دکتر جاودان اظهار کرد: استاد عراقی زاده، پیش از اینکه استاد دانشکده دندانپزشکی باشد استاد اخلاق است و همه ویژگی‌های یک استاد خوب را در خود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عراقی‌زاده در ارائه خدمات به مردم استان نقشی ویژه داشتند و چندین سال نیز در جایگاه رئیس دانشگاه به مردم خدمت کرده‌اند.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه خدمات دکتر عراقی زاده در حوزه بهداشت، درمان و آموزش ماندگار بوده و به یادگار می‌ماند، افزود: بزرگترین یادگاری ایشان که با حمایت سایر اساتید اتفاق افتاده دانشکده دندانپزشکی هرمزگان است.

وی گفت: به یمن فرصتی که در دانشکده دندانپزشکی داشته‌ایم، توانسته‌ایم در دورترین نقاط استان نیز خدمات دندانپزشکی را به مردم عزیز ارائه دهیم.

وی در پایان افزود: بنابر دخواست اینجانب و معاون آموزشی دانشگاه مبنی بر ادامه همکاری استاد عراقی‌زاده با دانشگاه، از این پس ایشان در سمت مشاور رئیس دانشگاه در حوزه دندانپزشکی با ما همکاری داشته و از تجربیات و دانش ایشان بهره خواهیم برد.

همچنین دکتر عراقی‌زاده در این مراسم ضمن تشریح دوران تحصیل خود و تقارن آن با هشت سال دفاع مقدس، گفت: در سال‌های جنگ یکی از دوستانم که بعدا شهید شد، من را برای بورسیه تحصیلی خارج از کشور دانشجویان ثبت‌نام کرده بود و این‌گونه شد که من پس از شهادت برادرم عبدالمجید برای تحصیل به انگلستان رفتم و پس از سه سال دوباره به ایران برگشتم و در اینجا مشغول به خدمت شدم.

وی افزود: به بندرعباس عرق دارم و دوست دارم که رشد کند؛ چراکه به اعتقاد من بندرعباس نتوانسته جایگاه واقعی خود را در کشور اثبات کند.

دکتر عراقی‌زاده گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد دانشکده دندانپزشکی از سال ۸۷ با پذیرش ۱۰۰ درصد نیروی بومی آغاز به کار کرد.

وی افزود: تعدادی از دانشجو‌های قدیم دانشکده دندانپزشکی، درحال حاضر استاد این دانشکده هستند.

دکتر عراقی زاده گفت: متاسفانه توزیع امکانات در مناطق برخوردار و مناطق کمتر توسعه‌یافته عادلانه نیست و ما در استان هرمزگان نسبت دیگر استان‌ها عقب هستیم.

گفتنی است؛ دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ماه ۱۳۳۹ در بندرعباس است و سمت‌هایی از جمله هیئت علمی و عضو هیئت رئیسه دانشکده دندانپزشکی شاهد تهران، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دکتر مویدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، ریاست دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی، ریاست دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان، مسئول راه‌اندازی دانشکده دندانپزشکی، سرپرست دانشکده دندانپزشکی، ریاست دانشکده پزشکی و با حفظ سمت ریاست دانشکده دندانپزشکی، ریاست دانشکده دندانپزشکی و عضو شورای دانشگاه، عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه، عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیئت علمی، عضو هیئت ممیزه دانشگاه و همچنین عضو هیئت اجرایی نصب و عزل اعضای هیئت علمی را در کارنامه درخشان خود دارد.

در پایان این مراسم به پاس زحمات ۳۵ ساله استاد عراقی زاده در دانشگاه از ایشان تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان