Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نيمه نخست مصاف با استقلال تهران در چارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران با تک گل «وريا غفوري» بازي را واگذار کرد.

به گزارش ايرنا، ديدار تيم هاي ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته بيست و دوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران از ساعت 15 امروز (يکشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با قضاوت «حميد حاج ملک» در حالي آغاز شد که دو تيم در ديدار رفت به تساوي يک بر يک رسيده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان «وينفرد شفر» سرمربي استقلال تهران پس از تحميل شکست سنگين چهار بر صفر به پارس جنوبي جم در هفته بيست و يکم و پيروزي مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفي و راهيابي به فينال اين مسابقات با انگيزه و روحيه بهتري مقابل ذوب آهن حاضر شدند. البته آبي پوشان به رغم اينکه در اين ديدار محسن کريمي، سرورجپاروف و مهدي قائدي را به دليل مصدوميت و اميد نورافکن را به دليل محروميت در اختيار نداشتند، بازي را هجومي آغاز کردند.
در دقيقه هفتم «ورياغفوري» هافبک استقلال شوت محکمي را از جناح چپ زمين حريف به سمت دروازه «رشيد مظاهري» فرستاد که او به خوبي توپ را دفع کرد. البته در دقيقه 12 هم پس از ارسال توپ بر روي دروازه نماينده فوتبال اصفهان و خروج ناموفق مظاهري، غفوري مي توانست دروازه خالي را باز کند که با بي دقتي او توپ به بالاي دروازه رفت.
در طرف مقابل با شروع نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ، ذوب آهن با کسب پنج پيروزي و يک تساوي عملکرد شگفت انگيزي از خود بر جاي گذاشته به گونه اي که در پايان هفته بيست و يکم با 35 امتياز در جايگاه سومي جدول رده بندي ليگ ايستاده و با حذف نماينده فوتبال هند در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا مجوز حضور در رقابت هاي آسيايي را کسب کرده است.
شاگردان «امير قلعه نويي» سرمربي ذوب آهن در دقيقه 19 با همکاري خوب تيمي، توپ را روي دروازه استقلال سانتر کردند که ضربه دقيق «مرتضي تبريزي» مرد 10 گله ذوب آهن را «حسين حسيني» به زيبايي دفع کرد تا پس از برخورد به ديرک دروازه، توپ از محوطه 18 قدم آبي پوشان دور شود.
غفوري که در اين ديدار يکي از آماده ترين بازيکنان ميدان بود و در تمام حملات استقلال نقش موثري داشت، سرانجام مزد زحمات و دوندگي هاي خود را گرفت و در دقيقه 31 توپ ارسالي «ميلاد ذکي پور» را با ضربه سر دقيقه به تور دروازه ذوب آهن چسباند.
دو تيم در ادامه نيمه نخست فرصت هايي نيز در محوطه 18 قدم يکديگر داشتند که در نهايت براي باز کردن دروازه يکديگر موفق نبودند تا نيمه نخست با برتري يک بر صفر آبي پوشان پايتخت خاتمه يابد.
براي تيم استقلال تهران در نيمه نخست حسين حسيني، مجيد حسيني، پژمان منتظري، وريا غفوري، ميلاد زکي پور، اميد ابراهيمي، روزبه چشمي، داريوش شجاعيان، خسرو حيدري، بهنام برزاي و علي قرباني به ميدان رفتند.
همچنين ترکيب سفيد پوشان ذوب آهن براي نيمه نخست به اين شرح است: رشيد مظاهري، وحيد محمدزاده، خالد شفيعي، ميلاد فخرالديني، محمد ستاري(دقيقه 35 قاسم حدادي فر)، حميد بوحمدان، جورجي ولسياني، سيد محمدرضا حسيني، بختيار رحماني، مرتضي تبريزي و کي‌ روش استنلي.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امير حسين اکبري ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه عادل‌اف بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دقیقه ۱۸  بازیکنان ازبک با یک حرکت تمرین شده  توسط زیانوف به گل دوم رسیدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده