Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@03:49:16 GMT

تیراندازی هوایی در دستگیری یک نفر در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۱۸۰۰

سردار قادر کریمی افزود: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، تیم های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع مشهد یکی از عاملان اصلی شرارت و عربده کشی را تحت تعقیب قرار دادند.

وی اظهار کرد: متهم 25 ساله در آخرین اقدام شرورانه خود در حالی که حالت طبیعی نداشت پس از عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد برای زن جوان ایجاد مزاحمت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: متهم با شکستن لامپ های مقابل منزل مسکونی این زن جوان با عربده کشی و شرارت برای اهالی محدوده بولوار بهمن مشهد ایجاد رعب و وحشت کرده بود.

سردار کریمی افزود: این فرد شرور که هنگام دستگیری مقاومت نشان داده و به سوی افسر پلیس حمله ور گردید با تیراندازی هوایی پلیس دستگیر شد.

وی اظهار کرد: از این شرور یک قبضه چاقو و یک عدد کارت عابر بانک کشف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات از متهم مزبور ادامه دارد گفت: امنیت حاشیه شهر مشهد از خطوط قرمز است که پلیس به هیج قیمت حاضر نخواهد شد خدشه ای به آن وارد شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران