Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@03:22:39 GMT

افتتاح و کلنگ زني 14 طرح روستايي در تکاب

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۲۲۷۸

افتتاح و کلنگ زني 14 طرح روستايي در تکاب

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- همزمان با دهه فجر بهره برداري از 2 طرح آبرساني و هشت طرح توسعه واحدهاي آموزشي و عمليات اجرايي چهار طرح آموزشي و عمراني با هزينه و اعتبار 19 ميليارد و 300 ميليون ريال در شهرستان تکاب آغاز شد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا، بهره برداري از 2 طرح آبرساني به روستاهاي `چهار طاق` و `سبيل` از توابع بخش مرکزي تکاب با هزينه يک ميليارد و 800 ميليون ريال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين طرح هاي آبرساني با مشارکت شرکت آب و فاضلاب روستايي و ناحيه مقاومت بسيج سپاه تکاب اجرا شده و با بهره برداري از آنها بيش از 200 خانوار روستايي از نعمت آب آشاميدني سالم برخوردار شدند.
اکنون بيش از 98 درصد روستاهاي شهرستان تکاب زير پوشش شبکه آب و فاضلاب روستايي قرار دارد.
همچنين طرح توسعه فضاهاي آموزشي و بهسازي و محوطه سازي مدارس هشت روستاي دورافتاده تکاب با هزينه چهار ميليارد و 500 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.
همچنين عمليات اجرايي 2 باب مدرسه سه کلاسه در روستاهاي قلعه جوق و گوگردچي تکاب با اعتبار هفت ميليارد ريال با مشارکت بنياد برکت، طرح برق رساني به روستاي دورافتاده `چيچکلو` و ساخت پل روستاي `ساري قورخان` با مجموع اعتبار 6 ميليارد ريال آغاز شد.
به گزارش ايرنا، فرماندار شهرستان تکاب روز يکشنبه در آئين افتتاح طرح آبرساني روستاي چهارطاق با تشريح خدمات و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در روستاها و مناطق محروم گفت: اکنون طرح گازرساني به 40 روستاي تکاب در حال اجراست که عمليات اجرايي گازرساني به هفت روستا به پايان رسيده است.
ايرج ثقفي با بيان اينکه دولت يازدهم بيش از 400 ميليارد ريال در بخش گازرساني به روستاهاي تکاب سرمايه گذاري کرده است افزود: تا پايان سال 1397 شمسي بيش از 80 درصد روستاهاي تکاب از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.
وي بيان کرد: در حال حاضر طرح هادي در 50 روستاي بخش هاي مرکزي و تخت سليمان تکاب در حال اجراست که پس از پايان اين طرح و اتمام گازرساني، عمليات آسفالت ريزي معابر روستايي نيز آغاز خواهد شد.
وي اظهار کرد: در 2 سال گذشته بيش از 50 کيلومتر از محورهاي روستايي تکاب آسفالت ريزي شده که موجب ارتقا شاخص عمران روستايي و توسعه خدمات زيربنايي در روستاها شده است.
وي اضافه کرد: علاوه بر اين امسال تحول عمده در بخش حمل و نقل روستايي تکاب رخ داد و بيش از 30 دستگاه خودروي سواري جديد وارد ناوگان حمل و نقل روستايي اين شهرستان شد.
امام جمعه تکاب نيز در اين مراسم با گراميداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و تسليت ايام فاطميه گفت: مسئولان بايد روحيه خدمتگزاري، ساده زيستي و اخلاص امام خميني (ره) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام عيسي برادري افزود: مسئولان بايد با خدمات رساني بي شائبه قدران حمايت ها و حضور همه جانبه مردم در صحنه ها و عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي باشند.
وي بيان کرد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان بزرگترين دارايي مسئولان به شمار مي رود.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه تکاب نيز با بيان اينکه محروميت زدايي از روستاها در دستور کار اين نهاد قرار گرفته است گفت: سپاه در کنار دولت تلاش مي کند غبار محروميت را از چهره مناطق دورافتاده بزدايد.
سرهنگ مهدي زينال نژاد افزود: امسال چهار طرح آبرساني به روستاها با مشارکت سپاه و همکاري اداره آب و فاضلاب روستايي در تکاب اجرا شده است.
وي بيان کرد: براي محروميت زدايي از مناطق دورافتاده اکنون 30 طرح عمراني از جمله آبرساني، طرح هاي بهداشتي، توسعه مساجد و مدارس در روستاهاي تکاب درحال اجراست.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي کشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرس irnamahabad@ دريافت کنيد.
7514/3093/3072
**خبرنگار: امير خالق نژاد **تنظيم: پيمان پاکزاد**انتشار: عليرضا فولادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان