Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:02:43 GMT

جشن عبادت 223 دانش آموز منطقه جوکار ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۳۰۰۷

جشن عبادت 223 دانش آموز منطقه جوکار ملایر برگزار شد

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این آیین اظهار کرد: تقارن جشن تکلیف دانش آموزان با فجر انقلاب و ایام فاطمیه(س) بسیار مبارک است تا دانش آموزان از پیروان و رهروان حضرت فاطمه زهرا(س) باشند.
عبدالعظیم رضایی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید اندیشه و تفکر فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، خطاب به دانش آموزان گفت: از هم اکنون با تاسی به فاطمه زهرا(س) هیچگاه نماز، روزه و تقوای خود را سبک نشمارید و دروغ نگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شما دانش آموزان آینده سازان این کشور هستید که باید با پایبندی به ارزش ها، اعتقادات و باورهای دینی آینده خود را خوب بسازید و در مسیر علم و تقوا گام بردارید.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: از هم اکنون که به سن تکلیف رسیده اید، باید کارها و تلاش هایتان بیشتر شده و عبادت، علم و تربیت همه در کنار یکدیگر باشد.
حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم گفت: آینده این شهر، استان و کشور در دستان شما دانش آموزان است که باید در مسیر درست گام برداشته و پله های رشد و ترقی را به خوبی همراه با علم و تقوا طی کنید.
وی برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان به ویژه در ایام دهه فجر را یکی از برکت های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: معلمان و والدین از هم اکنون نسبت به آموزش مسائل دینی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی به ویژه نماز به دانش آموزان در مدرسه و خانه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.
حجت الاسلام حسنی حلم وارد شدن به سن تکلیف را یکی از حساس ترین مقاطع زندگی برشمرد و افزود: ارتقای اعتقادات، باورهای دینی وعمل به احکام اسلامی از اولویت های آموزش و پرورش است که باید دانش آموزان را برای ورود به این مقطع حساس آماده کنند.
به گزارش ایرنا، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، معلمان و دانش آموزان پایه سوم ابتدایی جشن عبادت 223 دانش آموز منطقه جوکار ملایر در فضایی آکنده از نشاط و شوق آغاز دوران بندگی در مدرسه شبانه روزی پروین اعتصامی روستای حسین آباد شاملو ملایر برگزار شد.
در حال حاضر بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در منطقه آموزش و پرورش جوکار مشغول تحصیل هستند.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه امسال برای نخستین بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.   علی رحیمی افزود: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شد.   وی ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومتر‌ها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند.   رحیمی بیان کرد: ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی کردن در مسیر‌های سخت گذر می‌پرداختند.   رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.   رحیمی اظهار کرد: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش سه هزار و ۷۱۱ دانش آموز عشایری را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.   وی ابراز کرد: این دانش آموزان به‌صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی این اداره کل قرار گرفته اند.   مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.   چهار درصد جمعیت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش آموزان عشایری تشکیل می‌دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری