Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:49:03 GMT

افتتاح ساختمان پلیس راه اقلید – یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۶۶۵۴

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرگرد فریدونی نیا فرمانده پلیس راه اقلید – یاسوج گفت: با حضور سردار گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، ساختمان پلیس راه این مسیر به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان ۲۲۰ متر مربع زیربنا دارد که با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد فریدونی نیا با بیان این که پلیس راه اقلید – یاسوج از ابتدای سال ۱۳۹۵ در یک کانکس، کار خود را آغاز کرد، افزود: از زمان شروع کار این پلیس راه، میزان تصادف‌های منجر به مرگ ۷۳ درصد، منجر به آسیب انسانی ۴۵ درصد و منجر به خسارت ۸۰ درصد کاهش یافته است.

فرمانده پلیس راه اقلید – یاسوج تصریح کرد: پلیس راه اقلید – یاسوج، ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.
انتهای پیام/ر

افتتاح ساختمان پلیس راه اقلید – یاسوج با اعتبار۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان، از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک، حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری، به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر، همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه ای در کیف جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

ملکی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک، سکه های کشف شده، مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن، در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور، با بیان اینکه با استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت: در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت