Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به دنبال انتشار خبري از مهدي چمران مبني بر انكار توزيع رايگان کارت‌هاي شناور طرح ترافيک و در حالي که انتظار مي‌رفت شهرداري فهرست کارت‌هاي توزيع‌شده را منتشر کند، رئيس سابق شوراي شهر اعطاي کارت‌هاي شناور به مديران را تاييد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، "مهدي چمران" رئيس سابق شوراي اسلامي شهر تهران طي تماس تلفني با محسن پورسيدآقايي ضمن تکذيب استفاده از لفظ «خيانت» در موضوع طرح ترافيک، گفته است: اصولا ادبيات من استفاده از اينگونه الفاظ نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس سابق شوراي اسلامي شهر تهران در گفت و گويي تلفني با معاون حمل و نقل شهردار تهران، درباره سخنان منتشرشده به نقل از وي در برخي رسانه‌ها توضيح داد و گفت: بنده استفاده از کارت‌هاي شناور براي مسئولان و مديران را انکار نکرده‌ام.
وي، ضمن ابراز بي اطلاعي از اخبار منتشر شده در برخي رسانه ها گفت:طي چند روز اخير در مناطق زلزله‌زده حضور داشتم.
بنابراين گزارش پيش از اين برخي رسانه‌ها از زبان چمران نوشته بودند که او توزيع رايگان کارت‌هاي شناور طرح ترافيک در دوره پيشين را تکذيب کرده است.
اين رسانه‌ها از قول چمران نوشته‌بودند: «افزايش درآمد شهرداري از طريق طرح ترافيک، اجحاف و خيانت به شهروندان تهراني است و ظاهرا در اين طرح، شهرداري چشم‌هاي خود را روي شهروندان بسته است و فقط ‌دنبال کسب درآمد است.»
محسن پورسيدآقايي نيز در پاسخ به چمران در پيامي اعلام کرد:«خيانت را کساني کردند که سال ها رانت دادند و از جيب مردم براي خود يارگيري کردند. ايشان ادعا کرده که مردم از طرح قبلي راضي بوده‌اند. البته آنها که طرح ترافيک هديه مي‌گرفتند، بايد هم راضي باشند. اما مردمي که براي ورود به محدوده بايد روزانه 40 هزار تومان مي‌دادند چطور؟ آنها مردم نبودند؟»
معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: «شما که از جيب شهرداري به هزاران نفر طرح ترافيک رايگان مي‌داديد و سهميه ها را 4٢ درصد افزايش داديد و هزينه آن را از مردمي که طرح روزانه مي‌خريدند مي‌گرفتيد دنبال کسب درآمد به هر قيمت بوديد يا ما که اين رقم را براي عموم مردم تا حدود نصف کاهش داديم و در عوض محکم ايستاديم تا سهميه‌داران سابق، بهاي آسايش خود را از جيب ساير شهروندان نپردازند؟»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!