Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسانی که در داخل با پیروزی از دشمنان خارجی بر علیه انقلاب اسلامی شایعه می‌سازند بدانند که خداوند از آنها انتقام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، اظهار داشت: زمان پیامبر(ص) دو نفر از زنان ایشان بر علیه ایشان شایعه ساختند که خداوند آنها را تهدید کرد که باید از این عمل خود توبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: امروز هم دشمن با شایعه سازی در فضای مجازی دنبال ضربه زدن به دین اسلام است اما به یاری خداوند انقلاب ایران در بسیاری کشورهای دیگر نفوذ کرده و عامل قدرت مظلومان می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از حکومت‌های منطقه صرفا نامی از اسلام را به یدک می‌کشند، عنوان کرد: عربستان سعودی که حافظ منافع صهیونیست جنایتکار است نامی از اسلام دارد وگرنه اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی افزود: کسانی که در داخل با پیروزی از دشمنان خارجی بر علیه انقلاب اسلامی شایعه می‌سازند بدانند که خداوند از آنها انتقام خواهد گرفت چراکه این انقلاب به خون بهای 320 هزار شهید حفظ شده است  داده شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران بین مظلومان و مستضعفان عالم طرفداران فراوان دارد، که نمونه بارز آن را در کشورهای منطقه و آفریقایی شاهد هستیم، اما باید مراقب باشیم چراکه حفظ انقلاب بهای سنگینی دارد و از دیگر سو مستکبران عالم به ویژه آمریکا از ضربه زدن به نظام ما دست برنمی‌دارد.

وی بیان داشت: مستکبران عالم زمانیکه از بعد نظامی بر ما غلبه نیافتند دشمنی خود را با مسائل فرهنگی و اجتماعی آغاز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: انگلیس و آمریکا در دشمنی با انقلاب اسلامی هر کدام به ترتیب تخریب هویت ملی و دینی ما را مورد هدف قرار دادند، تحریم‌های سنگین اقتصادی و شبیخون فرهنگی تنها بخشی از دشمنی آنان است.

وی با بیان اینکه مستکبران در تلاشند که اسلام را در مقابله با ایرانی بودن قرار دهند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب توطئه آنان را هم شکسته و فرمودند هویت مردم کشور ما ایرانی اسلامی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: فشار اقتصادی حربه امروز دشمن برای ضربه زدن ما است که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از این حربه است.

 

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد