Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، علي اسماعيلي امروز16 بهمن ماه در گردهمایی ائمه جمعه و رابطین دستگاه‌های اجرایی استان اظهارکرد: روح زندگی و حیات همه بعد از اصول دین و اعتقاد اصلی به وحی، نبوت و رسالت ختم مرسلین به نماز است.

وی افزود: اگر معنویت در نماز و خشوع و خضوع در مقابل ذات اقدس کبریا گرفته شود انگیزه‌ای برای تلاش و فعالیت باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان‌جنوبي با اشاره به اینکه اهمیت نماز بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: کسانی که توفیق خدمت را دارند شرعی و قانونی مکلف هستند که الگو برای همه مردم و جوانان و در اقامه نماز باشند.

اسماعیلی با تاکید به اینکه وظیفه همه مسئولین است تا در راه انجام هرچه بهتر این فریضه انجام وظیفه کنند، ادامه داد: احتمام ویژه به برپایی نماز خصوصا نماز جماعت در ادارات وتشویق با شیوه‌های درست اعتقادی با نظر روحانیت برای شرکت در نماز انجام شود.

وی بیان کرد: همه مدیران دقت داشته باشند در این راستا انجام وظیفه بیشتری داشته باشند و با مشارکت در نماز جماعت الگویی برای سایر همکاران نیز باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان‌جنوبي با تاکید بر اهمیت مکان برپایی نماز در ادارات ادامه داد: تا جایی که ممکن است بهترین نقطه در ادارات به برگزاری نماز اختصاص و محل نماز خانه قرار داده شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مدیران دقت و احتمام در خصوص اقامه نماز را داشته باشند، تاکید کرد: روحانیون و سیاستگزاران در ستاد اقامه نماز با هدف پویایی و تشویق نسل جوان، از روحانیون جوان و پویا با تفکرات نوین استفاده کنند.

وی یادآور شد: استانداری خراسان جنوبی رتبه دوم در سطح کشور در امر اقامه نماز را کسب کرده که این امر توفیق بزرگی است و سعی می‌شود این سطح را حفظ و در امر ارتقاء آن نیز تلاش کنیم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان‌جنوبي خاطر نشان کرد: ستاد اقامه نماز کمبودها و نواقص را در خصوص اقامه نماز گزارش و برای رفع ان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند