Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ شریف بیگی درجمع بسیجیان با بیان اینکه ما هرچه داریم از دهه مبارک فجر و ایام الله است، ادامه داد با بیان آنکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد اتفاقات عظیمی در دنیا بیفتد، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا متوجه عظمت این انقلاب شده اند اما برخی کشورها هنوز متوجه این فرهنگ ارزشی نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: حفظ حجاب، ایستادگی و مقاومت و حضور در صحنه ای که شما بسیجیان همواره داشته اید، باعث ناامیدی دشمنان شده و دشمن به این نتیجه رسیده که نمی تواند با گفتمان امام و رهبری مقابله کند.

شریف بیگی ادامه داد: مردم سالاری آمریکا یعنی دفاع از اسرائیل به عنوان رژیم آدم کش. آمریکا برای بشریت شعور و فهم قائل نیست و فقط به منافع نامشروع خود فکرمیکند و دست به هر جنایتی می زند.

وی گفت: دشمن به دنبال تحریف گفتمان امام و رهبری است با ظاهری زیبا و باطنی پوسیده می خواهند اسم انقلاب باشد اما در باطن نام ونشانی رسمی از انقلاب باقی نماند.

شریف بیگی در پایان گفت: فقط رهبری یک تنه با پشتوانه این ملت در مقابل استکبار ایستاده است و باید مقاومت و ایستادگی نمود، یکی از رموز پیروزی ملت ما است.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ارادتمندان اهل بیت (ع) دیشب و امروز با حضور در مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و هیاتهای عزاداری در مصیبت شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع)  سوگواری و بر امتداد راه اهل بیت(ع) در حفظ و حراسان از دستورات اسلامی تاکید کردند.

سخنرانی ، مداحی  و مرثیه سرایی از دیگر برنامه این مراسم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود شاندیز

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان