Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با تأکید بر اینکه ما اجازه نمی‌دهیم در این محل بساط‌گستری صورت بگیرد،تصریح کرد: مأموران ما به صورت محترمانه در حال جمع‌آوری کسبه هستند و هیچ درگیری‌ رخ نداده است.

وی تصریح کرد: مأموران رفع سد معبر با نهایت احترام و قانون‌مندی در حال جابجایی آن‌ها هستند و برای این کار از پلیس خواسته‌ایم تا در محل مستقر شود تا خود شاهد عینی قضیه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصمتی با اشاره به فیلم‌های منتشر شده که حاوی تصاویر ضرب و شتم‌ بین مأموران شهرداری و دستفروشان بوده است، گفت: این فیلم‌ها مربوط به این منطقه نیست و هر چه که در این خصوص منتشر شده است، مربوط به زمان و مکان دیگری بوده و کذب محض‌ است.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با بیان اینکه تعداد زیادی از ساکنان منطقه با حضور در نزد شهردار و شورای شهر از استقرار دستفروشان در محله خود شکایت کرده‌اند، گفت: آن‌ها به ما اعلام کردند که حضور این افراد در محل زندگی‌شان برای آن‌ها مزاحمت ایجاد کرده است.

عصمتی‌ با بیان اینکه در این منطقه حدود 300 نفر دستفروش فعالیت دارند که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: به دستور شهردار منطقه در آنجا بنر اطلاع‌رسانی نصب کردیم که این بازار باید از این مکان به مکانی دیگر منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه ما آن‌ها را جمع نکردیم، بیان کرد: ما در حال انتقال آن‌ها به زمینی بزرگتر هستیم که هم تمهیدات پارکینگ‌ را برای آن اندیشیده‌ایم و هم فروشندگان می‌توانند بدون مزاحمت برای مردم فعالیت کنند.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با اشاره به اینکه مکان جدید در تقاطع‌ خیابان ارسطو و بخشنده است، گفت: این مکان زمین بزرگی است که متعلق‌ به سازمان میادین است و هماهنگی لازم جهت حضور این افراد در این منطقه انجام شده است.

عصمتی تصریح کرد: مکان جدید تنها یک کیلومتر با مکان فعلی فاصله دارد و خیابان‌های آن هم بزرگتر‌ است و بالغ بر 20 هکتار مساحت دارد.

وی افزود: گوشه‌ای از این زمین بزرگ را در اختیار این افراد قرار داده‌ایم که هم دارای جای پارک برای شهروندان و هم محلی مناسب برای فروشندگان است.

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با بیان اینکه از 2 هفته قبل اطلاع‌رسانی کردیم تا فروشندگان به محل جدید نقل مکان کنند،تصریح کرد: اگرچه ابتدا حدود 50 نفر به آنجا رفتند، اما مجدداً به صورت خودخواهانه‌ به محلی که ما ممنوع کرده‌ایم بازگشته‌اند و اصرار به بساط‌گستری در این محل دارند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 

سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت کردند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند که عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

زیدی خاطرنشان کرد: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تشریح طرح تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران