Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:44:57 GMT

فیلم های «دزد و پری» و «شعله ور» روی پرده می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۱۵۲۰

فیلم های «دزد و پری» و «شعله ور» روی پرده می‌رود

بجنورد- معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر استان، دوفیلم «دزد و پری» و «شعله ور» در سینما گلشن بجنورد روی پرده می‌رود.

ابوالحسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم‌های «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت و «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله صبح و بعدازظهر امروز سه شنبه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: فیلم «دزد و پری» ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه، «شعله ور» در ساعت ۱۶ اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم های سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی در ساعت ۱۸و۳۰ دقیقه و «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه برای دومین بار در سینما گلشن اکران می شود.

سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: علاقه‌مندان به تماشای جشنواره فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه و یا صبح هرروز با مراجعه به گیشه سینما، بلیت مربوط به فیلم‌های همان روز را تهیه کنند.

حیدری بابیان اینکه ۱۶ فیلم فاخر سینمایی کشور طی ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود، عنوان کرد: این فیلم‌ها هرروز در چهار سانس و در ساعت‌های ۱۰، ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در بجنورد ادامه دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی