Web Analytics Made Easy - Statcounter


پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی از دقایقی قبل آغاز شده است که بر اساس آن، پیش پرداخت یک میلیون تومان و زمان تحویل بسته به انتخاب مشتری، شش ماهه و یکساله است.

به گزارش امتداد نیوز، پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی از دقایقی قبل آغاز شده است که بر اساس آن، پیش پرداخت یک میلیون تومان و زمان تحویل بسته به انتخاب مشتری، شش ماهه و یکساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم برای خرید می‌توانند به یک هزار و ۱۳۱ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کرده و نسبت به پیش‌فروش سکه اقدام نمایند.

سکه های تمام بهار آزادی منقش به تصویر حضرت امام خمینی (ره) که توسط بانک مرکزی ضرب شده است، در این طرح به متقاضیان فروخته خواهد شد و تمامی افراد بالای ۱۸ سال می توانند به هر تعداد، سکه پیش خرید کنند.

سکه ها در دو سررسید شش ماهه و یک ساله به متقاضیان تحویل خواهد شد؛ ضمن اینکه ودیعه دریافتی برای هر قطعه سکه ۱۰ میلیون ریال است و مابه التفاوت قیمت آن در زمان تحویل دریافت خواهد شد. برای سکه های تحویلی در سررسید شش ماهه ۴ درصد و برای سکه های تحویلی در سررسید یک ساله ۹ درصد تخفیف از قیمت روز تحویل در نظر گرفته شده و مالیات بر ارزش افزوده نیز از آنها دریافت نمی شود.

خریداران، برای تحویل سکه های پیش خرید شده در زمان سررسید فقط می توانند به شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده مراجعه کنند.

true برچسب ها : بانک مرکزی ایران بانک ملی نرخ سکه و ارز true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور