Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنام جو روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی کارخانه کریستال سلامت و راه دسترسی به منطقه ویزه اقتصادی افزود: با احداث واحدهای تولیدی در منطقه ویزه اقتصادی نمین علاوه بر اشتغالزایی، رونق اقتصادی استان نیز شتاب خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منظقه با راه اندازی کارخانه های متعدد از سال آینده شتاب می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل بیان کرد:عملیات اجرایی راه ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول چهار کیلومتر شروع شده و عملیات خط انتقال گاز هم بزودی آغاز می شود .
وی با بیان اینکه انتظار تلاش جدی می شود تا وعده های داده شده به مردم تحقق یابد گفت: تمام تمرکز مسئولان در بهره بردای از طرح های اجرایی در موعد مقرر می باشد.
نماینده کارخانه کریستال سلامت نیز در این آیین گفت:کارخانه کریستال سلامت با هدف اشتغالزایی در منطقه ویژه اقتصادی نمین کلنگ زنی شده و پس از بهره برداری و تولید، محصولات آن به بازارهای اروپایی صادر می شود .
علی منیری افزود: با راه اندازی این کارخانه با سرمایه گذاری یک هزار و 900 میلیاردر یال 1500 نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم در آن اشتغال خواهند یافت.
منیری اضافه کرد: کریستال سلامت حاوی مواد جدیدی است که بعنوان هاتیک از آن استفاده می شود و هیچ ضرری به محیط زیست و سلامت مردم ندارد.
فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین به وسعت یکصد هکتار در حال ساخت و آماده سازی می باشد و در تیر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد. منطقه ویژه اقتصادی نمین با وسعت 2 هزار و 55 هکتار در چهار پلاک ثبتی در پشت فرودگاه اردبیل در حوزه استحفاظی شهرستان نمین واقع شده است.
در بخش اجرایی منطقه ویژه اقتصادی 100 هکتار از مجموع محدوده به بخش خدمات شامل فنس کشی محدوده ، ساختمان های اداری ، گمرک ، بانک ها ، بیمه ها و انبارهای مرکزی اختصاص یافته که برای احداث ابنیه های مذکور یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
منطقه ویژه اقتصادی نمین به لحاظ نزدیکی به فرودگاه و جاده های اصلی قابلیت ایجاد توریسم سلامت را نیز داراست و برای تحقق آن در منطقه ویژه اقتصادی تلاش خواهد شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه