Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث فلاحی روز سه شنبه با حضور در دفتر ایرنا مرکز کرمانشاه، میانگین افراد زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی در سطح کشور را 52.5 درصد اعلام و اظهار کرد: 14.5 درصد از میانگین کشوری عقب هستیم.
وی ادامه داد: از حدود 760 هزار نفری که زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند 248 هزار نفر آن ها از شاغلان هستند که 146 هزار نفر را کارمندان و کارگران و و مابقی که حدود 101 هزار نفر هستند مربوط به افراد بیمه شده خوداشتغالی نظیر قالیبافان، رانندگان، کارگران ساختمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود.
فلاحی همچنین با بیان اینکه تعداد کارگران بیمه شده استان نزدیک به 80 هزار نفر هستند، گفت: این آمار خوبی برای کرمانشاه نیست چرا که در هر کشوری اگر بخواهد رونقی صورت گیرد باید به عدد کارگران بیمه شده اضافه کرد که متاسفانه در استان ما این آمار مطلوب نیست.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه از وجود 45 هزار خانوار مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی در استان اشاره و اظهار کرد: این افراد بالاترین رقم دریافتی را نسبت به تمامی صندوق های بازنشستگی دارند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ماهانه نزدیک به 600 میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران خود به صورت مرتب و بدون تاخیر از 20 تا 27 هز ماه براساس حروف الفبا پرداخت می کند.
فلاحی همچنین با اشاره به مطالبات اداره کل تامین اجتماعی استان، افزود: این مطالبات به 2 هزار میلیارد ریال می رسد که امیدوارم دستگاه های مختلف با پرداخت آن ما را در خدمات رسانی بهتر به مردم یاری کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در عین حال از بهتر شدن وضعیت رشد بیمه شدگان در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: پیش از سرکار آمدن این دولت آمار رشد بیمه شدگان استان صفر و حتی منفی بود اما طی 4.5 سال اخیر درصد منفی را پشت سر گذاشته و به درصد مثبت رسیده ایم.
وی در خصوص پرداخت بیمه بیکاری نیز اظهار کرد: هم اکنون به سه هزار و 500 نفر از کارگرانی که اخراج شده اند در مجموع ماهانه حدود 57 میلیارد ریال پرداخت می شود.
فلاحی در خصوص افرادی که بعد از حادثه زلزله 7.3 ریشتری استان بیکار شدند نیز گفت: در سرپل ذهاب یک هزار و یکصد نفر و در ثلاث باباجانی و جوانرود نیز 300 نفر کار خود را از دست دادند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: بیمه بیکاری این افراد در اسرع وقت برقرار شد اما در ادامه تعدادی از آن ها را نیز معرفی به کار کردیم تا دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند.
وی همچنین از فوت 20 نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در جریان حادثه زلزله خبر داد و گفت: حقوق و مستمری این افراد برقرار شده است.
فلاحی در پایان از پرداخت هدیه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: به هر بیمه شده که ازدواج کند و دارای 2 سال پرداخت حق بیمه باشد معادل آخرین برابر حقوق و مزایای خود را به عنوان هدیه دریافت می کند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی، امروز در جمع نمازگزاران شهر "سلطان آباد"، مرکز این شهرستان اظهار کرد: رشد استاندارد جهانی برای جمعیت ۲. ۵ درصد است که در شهرستان خوشاب به حدود ۲ درصد رسیده است و این برای شهرستانی با محوریت کشاورزی، که به نیروی جوان و فعال نیاز دارد، یک زنگ خطر جدی است.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت مردم و مشارکت خیران در حوزه سلامت، گفت: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر بر آن تأکید فراوانی داشته‌اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان خوشاب با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله حوزه بهداشت و درمان خوشاب و نیاز این شهرستان به مساعدت و همدلی مردم در بخش‌های مختلف، افزود: تشکیل مجمع خیران در این شهرستان، گام بلند و مؤثری برای مشارکت نیکوکاران در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی به طول انجامیده است.
وی با اشاره به مشکلات نبود بیمارستان در این شهرستان گفت: در این خصوص قصور و کم‌کاری متوجه مسوولان شبکه بهداشت و دیگر مسوولان شهرستان نیست و هم اینک منتظر صدور مجوز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای دریافت موافقت اصولی در تهران هستیم.
شاهی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به ۴۲ هزار نفر توسط خانه‌های بهداشت خوشاب، گفت: آمار دریافت‌کنندگان خدمات نشان می‌دهد که این رقم ۲۰ درصد بیش از جمعیت ۳۵ هزار نفری دارنده پرونده خدمات سلامت در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان ابتلا به بیماری سالک در شهرستان خوشاب به صفر رسیده و آمار تب مالت نیز که در سال‌های پیش تا ۱۳۶ نفر ثبت شده بود به ۳۵ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب