Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی کاظم شاهچراغ(ع)، آیت سید علی اصغر دستغیب در دیدار با فرماندهان، مسئولان و کارکنان توپخانه 56 حضرت یونس(ع) افزود: انقلاب اسلامی، مردمانی با ایمان را در مسیر مجاهدت قرار داد که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حرم و بزنگاه های دیگر با عشق، ایمان و اخلاص جانفشانی ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خاطراتی از حضورش در جبهه های هشت سال دفاع مقدس گفت: همراهی با رزمندگان برای ما حاوی درس ها و معنویت افزایی بسیار بود چنان که شهدایی چون شهید ابوالحسنی، شاهچراغی و خضری از آن شمار بودند و به واقع آرزوی شهادت داشتند و هر لحظه به یاد خدا بودند.
آیت الله دستغیب گفت:‌عشق به کسوت و لباس رزمندگی در شهدای ما چنین بود که وصیت می کردند در همان لباس کفن و دفن شوند.
وی ادامه داد: در آن دوران علاوه بر لشکر فجر بازدیدی هم از یگان های توپخانه داشتیم و شهید کمال ذوالانوار در آنجا با ما حشر و نشر داشت و این همنفسی و معاشرت با رزمندگان لطف و عنایت خداوند در حق ما بود.
قائم مقام جامعه روحانیت شیراز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ ارزش ها و اصالت ها و انقلابی ماندن گفت: این تاکید معظم له از این جهت است که هر چه هست از همین ارزش ها، اصالت ها و انقلابی ماندن است و این حرف جدیدی نیست چرا که پیامبر(ص) و اصحاب بزرگوارشان نیز همین سیره را داشتند که اصحاب پیامبر(ص) در جهاد بدر حضور داشتند و ایستادگی کردند و به نام بدریون شناخته می شدند و تمام اهتمام پیامبر(ص) در مدینه و پس از ایشان امیرالمومنین (ع) بر این بود که ارزش ها فراموش نشود و ضد ارزش ها جایگزین ارزش ها نشوند.
آیت الله دستغیب افزود: وصیت امام راحل نیز بر این موضوع تاکید دارد که من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد؛ نامحرمان کسانی هستند که گاه در صورت ظاهر ممکن است خود را با ظاهری موجه بنمایند.
مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز ادامه داد: چشم ما به وارثان شهدا و مجاهدان فی سبیل الله در جای جای کشور روشن است و برخلاف خواست دشمن در شهرستان سروستان که فرقه ضاله دنبال نفوذ در آنجا بود این منطقه گروهی از بهترین و فعالترین مجاهدان فی سبیل الله را تقدیم نظام و ملت کرده است.
دریافت خبر:‌سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9254 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد