Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اهواز با بیان اینکه تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به تنهایی برای رفع معضل گرد و خاک خوزستان کافی نیست، گفت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه انتقال آب و سیاست‌های مربوطه بهترین و بادوام‌ترین راه حل جهت رفع معضل گرد و خاک است.

علی ساری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اختصاص بودجه 150 میلیون دلاری از محل صندوق توسعه ملی جهت مقابله با معضل گرد و خاک اظهار کرد: برای کنترل 350 هزار هکتار کانون گرد و خاک در استان خوزستان باید کارها طبق برنامه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم استفاده صحیح از بودجه 150 میلیون دلاری افزود: ما باید نظارت دقیق و مستقیم بر روند اجرایی مصوبات پروژه‌های مقابله با گرد و غبار داشته باشیم. قطعا نظارت مستمر موجب می‌شود که کارها به درستی انجام شود.

نماینده اهواز گفت: تنها راهکار ما این است که گزارش‌های مربوط به روند اجرای پروژه‌ها را هر سه ماه یکبار بررسی کنیم تا اگر دیدیم کوتاهی در این زمینه صورت گرفته تذکرات لازم را بدهیم.

ساری با بیان اینکه پیشرفت هر پروژه  ارتباط تنگاتنگی با استفاده از منابع مالی دارد، عنوان کرد: اگر پروژه مربوطه پیشرفت داشت نشان از استفاده صحیح از منابع است ولی در صورت عدم پیشرفت پروژه‌ای عدم استفاده صحیح از منابع مالی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تخصیص بودجه 150 میلیون دلاری به تنهایی برای رفع معضل گرد و خاک خوزستان کافی نیست، گفت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه انتقال آب و سیاست‌های مربوطه بهترین و بادوام‌ترین راه حل جهت رفع معضل گرد و خاک است که از طریق مجمع نمایندگان خوزستان  و مجلس خبرگان در حال پیگیری این موضوع هستیم.

نماینده اهواز گفت: مواردی که تاکنون برای حل معضل ریزگردهای خوزستان انجام شده ماحصل تلاش‌های گذشته است و امیدواریم تلاش‌های ما در خصوص وضعیت انتقال آب و سیاست‌های مربوطه نیز مؤثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است