Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@22:22:22 GMT

زوج عجیبی که زبان حیوانات را می‌فهمند! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۲۵۸۱

زوج عجیبی که زبان حیوانات را می‌فهمند! +تصاویر

یک زوج انگلیسی ادعا می‌کنند قادر به ارتباط با حیوانات هستند و می‌توانند با آن‌ها حرف بزنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک زوج جوان انگلیسی در ادعایی جالب می‌گویند قادرند با حیوانات مرده و زنده ارتباط برقرار کنند و با آن‌ها حرف بزنند. آن‌ها می‌گویند این کار را با استفاده از تله پاتی انجام می‌دهند. "سوزی شینر" ۵۰ ساله و شوهرش "پائول بریت ویت" ۴۳ ساله می‌گویند با توانایی خاص خود قادرند فکر حیوانات را بخوانند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزی در این خصوص می‌گوید: " تمام حیوانات قادرند به یک زبان جهانی تکلم کنند و از طریق آن ارتباط برقرار نمایند. "
وی افزود یکبار با یک اسب ارتباط برقرار کرده و از طریق این حیوان به اتفاقی که پیشتر برای یکی از اعضای خانواده صاحبش رخ داده بود پی برده است.
گفتنی است؛ این زوج به تازگی تور خود را به سراسر انگلستان برای انجام برنامه زنده آغاز کرده اند.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003H6h

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشخورهای مست را ببینید

نادیا زکالوند: ماموران سازمان نجات حیوانات در مکانی به نام «هوپ»،‌ دو لاشخور دیدند که غرق در زباله‌ها مشغول غذا خوردن بودند. این دو لاشخور در نهایت زباله‌ای کاملا تخمیرشده خوردند که آنها را به شدت مسموم کرد.

ماموران، ابتدا تصور کردند که این دو لاشخور به شدت بیمار هستند. اما پس از بررسی دقیق‌تر متوجه شدند، آنها آنقدر مست هستند که توانایی پرواز ندارند. در واقع خوردن میوه‌های فاسد به‌شدت تخمیرشده موجب مستی این دو لاشخور شده بود.

این ماموران یک شب لاشخورها را نگهداشتند و ابتدا به آنها مایعات فراوان و روز بعد یک صبحانه مفصل دادند. پس از اینکه مستی از سر لاشخورها پرید، آنها به حیات وحش و محل زندگی‌شان بازگردانده شده‌اند.

به گفته ماموران سازمان نجات حیوانات، برای اینکه موجب صدمه به حیوانات نشویم، بهتر است زباله‌ها را حتما در کیسه‌های در بسته قرار دهیم.

منبع:

upi

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898465

دیگر خبرها

  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • لاشخورهای مست را ببینید
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • گوزن سفید