Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شستا سرمایه فعلی شستا را 39 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و از کاهش هولدینگ‌های این شرکت خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی لطفی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه شستا در سال 1365 با نیت ارزش آفرینی و حفظ منابع بیمه شدگان تامین اجتماعی شکل گرفت تا از طریق بنگاه داری و سرمایه گذاری در زمینه ایجاد ارزش افزوده فعالیت کند، افزود: 39 هزار میلیارد ریال سرمایه فعلی شستا است که 60هزار میلیارد تومان ارزش سهام آن است و در قالب 9هولدینگ دارو، نفت و سیمان، حمل و نقل، انرژی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت می‌کنیم.

مدیرعامل شستا با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک شستا چشم انداز 1401 گفت: قرار است 9 هولدینگ ما به پنج هولدینگ نفت، گاز، بانک و بیمه، دارو، معدن و فلزات کاهش یابد.

8 شرکت در لیست فروش شستا

لطفی با اشاره به انجام مقدمات واگذاری هشت شرکت زیرمجموعه شستا گفت: امیدواریم این هشت شرکت را به طور قطعی بفروشیم. در مجموع 157 شرکت داریم که واگذاری 105 شرکت خارج از برنامه استراتژیک ما که یا زیان‌ده‌اند و یا کوچک مقیاس‌اند و ارزش 16هزار میلیارد تومان دارند را در فاز اول در دست اقدام داریم تا از طریق جراید به عرضه عمومی بگذاریم. تا کنون عملیات واگذاری 50 شرکت انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از 100 هیات خارجی به ما مراجعه کرده اند و در کنار برنامه‌ریزی با اتاق بازرگانی تهران با سفرا و نمایندگان این هیاتها مذاکراتی برای پذیرش سرمایه و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر انجام شده است و در آذربایجان و گرجستان برنامه‌هایی برای سرمایه گذاری داریم.

رونمایی از چند داروی سرطان در دهه فجر

لطفی با اعلام اینکه 9 پروژه به ارزش 1450 میلیارد تومان را در دست افتتاح در ایام مبارک فجر داریم گفت: رونمایی از تعدادی داروی سرطانی به صورت مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این ایام صورت می پذیرد.

مدیرعامل شستا با اشاره به کوچک سازی، حذف یا ادغام دو هولدینگ  عنوان کرد: پس از برجام نیز احساس کرده ایم اگر بخواهیم در عرصه بین‌المللی فعال باشیم باید ادغام و ایجاد شرکت های بزرگ را شروع کنیم.


ادامه دارد

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها

به نظر می‌رسد سران دورتموند از نیکلاس زوله قطع امید کرده‌اند

طرفداری | نیکلاس زوله در سال 2022 پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در یک انتقال رایگان به بروسیا دورتموند پیوست اما از آن زمان تاکنون، هیچ‌گاه نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد.

به گزارش فیلیپ هینتس از اسکای آلمان؛ دورتموند از ذهنیت و رفتارهای غیر حرفه‌ای نیکلاس زوله بسیار ناراضی است. به همین خاطر، این مدافع میانی 28 ساله اکنون یکی از نام‌های حاضر در لیست فروش زنبورها برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو است.

بیش‌تر بخوانید: داشتن بیش از 100 کیلوگرم وزن! اتمام حجت مدیران دورتموند با مدافع آلمانی

با این حال حقوق بالای او و همچنین عملکرد ضعیفش باعث می‌شود به سختی یک خریدار برای زوله پیدا شود. گفتنی قرارداد زوله با سیاه و زردها تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد