Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران هر سال جدی تر و قوی تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند و به تکلیف خود عمل می کنند.

سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان گفت: 22 بهمن نماد پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است، نماد پیروزی مردم بر طاغوت و نماد مردم سالاری و حضور مستضعفان در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین رییس سازمان بسیج یادآور شد: ملت ایران هر سال جدی تر و قوی تر از سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند و البته مردم به تکلیف خود عمل می کنند. خدا کند که ما مسئولان هم توفیق آن را داشته باشند که خادمی خوب برای این مردم با این ویژگی و بزرگ منشی باشند. مردم همیشه در صحنه هستند و از انقلاب دفاع کرده و می کنند و هر سال جامع تر از سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند.

 

وی در مورد محافظت از انقلاب خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه می تواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کند. مردم را باید امیدوار نگه داریم و نگذاریم یاس و ناامیدی در میان آنها رخنه کند.

 

سردار فضلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب جهانی مستضعفین در جهان را رقم می زند اظهار کرد: در مقابله با حوزه مقاومت تمام کفار و مستکبرین جمع شده اند اما چون مردم به صحنه آمده اند جبهه مقاومت هویت یافت و امروز پیروز این میدان مردم هستند و همه ی ما شیعه و سنی زن و مردم در این عرصه سهیم هستند.

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم